Selasa, 15 Januari 2013

Lu Orang Kenal ke Wanita Hebat Ini..??

Oleh kerana lu berani menyatakan kebenaran walaupun menyakitkan..Gua Tabik Springggg..dan guna rakamkan gambar lu kat blog gua..Hanya yang berani memperjuangankan keadilan dan menegakkan kebenaran saja yang layak dipaparkan di blog gua ini..ceh3

Lu jangan risau beb...memang budaya Haprak Umno  kalau boleh dia saja yang nak bercakap..Amanat Haji Hadi adalah salah satu "KeDayusan" pimpinan Umno..Bersilat,buka langkah,buang buah dan melompat-lompat macam telo digigit semut api dalam gelanggang..Bila orang nak masuk gelanggang lawan..dia kata gelanggang dah tutup..yang boleh bersilat dalam gelanggang tu kami saja..Apa punya baral ulamak UmnoPorn macam ini..

Untuk itu...Listen, Listen, Listen!!!... Lu lah Tokoh Mahasiswa Hebat Yang Kita Ada Selepas ADAM ADLI... We Malaysians Are Proud Of You, MISS BAWANI...Biarpun Kamu Dihina Oleh Seseorang, Tapi Rakyat Pandang Kamu Dengan Sungguh Berbangga... Lawan Tetap Lawan!!!... Usah Biarkan Pembodohan dan Pembangangan Terhadap Mahasiswa Terus Berlaku.... 2013 ZAMAN MAHASISWA BANGKIT!!!..

15 ulasan:

  1. she's good... semoga dapat hidayah.. payah nak dapat student macam ni.!!

    BalasPadam
  2. Tapi yang memalukan, para student UUM yang lain boleh tolong support kak pah....POOOOH malunya student2 nih... buka lah ckit minda anda, jangan sampai dipanggil katak bawah tempurung...lowwww class !!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa ??..tak boleh terima bahawa ramai mahasiswa sekarang bersama BN ?

      Jangan membabi buta menyalahkan mahasiswa tapi bermuhasabah diri mengapa perkara macam ni berlaku.

      Misalnya perjuangan PR mendokong LGBT, pluralisme agama yang jelas bercanggah dengan hukum syarak. Sebab itu mahasiswa terutamanya yang beragama Islam menolak PR !

      Padam
    2. Bangangnya kau ni...duduk lagi bawah ketiak UMNO... Otak dah jumud. Memang kau spesis bangang@bahalol

      Padam
  3. Basiclah aman oooi... itu Universiti UMNO Malaysia... aku tahu sangatlah sebab akupun belajar di sana, pemikiran pelajar di sana agak terkongkong.... tapi ada juga pro Pakatan cuma pasif di dalam UUM.

    BalasPadam
  4. WANITA MALANG...!!! ABIH LAH BEE EENNNDDD KALI NI..!!

    BalasPadam
  5. Listen, Listen, Listen!!! Bila jenis suka Listen, Listen, Listen!!! jenis yang ada di RTM dan TV3, mereka ni masih pakai polisi teori komunikasi sehala. Sebab tu bila TGHH nak beri penjelasan mereka tak beri, sebab menyalahi polisi yang menjadikannya komunikasi dua hala.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zaman internet ni mana ada komunikasi sehala ? Kalau tak boleh keluar RTM, boleh keluar di youtube !

      Kalau tak boleh di utusan, masih boleh keluar ucapan di harakah.
      jadi apa masalahnya ???

      janganlah tunjuk bodo berlebih sangat...

      Padam
  6. Kak Pah pun terkejut mcm mana Bawani nie boleh terlepas masuk dalam forum tu wakakakakkaka...MPP UUM for sure dari geng aspirasi,, geng2 Pro-M for sure tidak dibenarkan masuk atau tidak dijemput.. Aku pernah jadi MPP UTM dulu n ketika itu Pro-A menang, Pro-M kalah dgn beza 4-5 kerusi, setiap program yg universiti anjurkan yg melibatkan MPP n mahasiswa, geng2 Pro-A tidak dimaklumkan malah ada yg tidak dibenarkan masuk, yg masuk cuma geng2 mereka.. So not surprised if all the student yg dalam hall tu x support Bawani.. but thumbs up for Bawani. Keadaan politik kampus sbnrnya hampir menyamai politik di luar kampus..

    BalasPadam
  7. Baru satu orang mahasiswi tunjuk keberanian menolak agenda puak pakatan, seluruh blog pakatan sudah menggelabah kepanikan !!

    hahahaha.....sungguh tak ku sangka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada lagi Rakab Basikal ingat dah mampous bawah kelangkang Rosmah!

      Padam
    2. Sakabangsat,

      kau dah tengok video budak PKR kena tumbuk dengan budak Pas tu ??
      Pakatan apakejadahnya ni..

      Padam
    3. si rakab tu buat komen dengan bermacam nama samaran tapi nombor i.p sama...tiap hari

      Padam
  8. Another Ambiga in the making

    BalasPadam
  9. anak bekas pengerusi BN16 Januari 2013 pada 1:39 PG

    Aku salute Bawani KS...
    Anda mmg berani...

    BalasPadam