Khamis, 4 April 2013

Inilah Bekas Menteri BN Yang Tak Pernah Tengok Cermin..

Kuah3 gua gelak dulu beb..mana ada menteri angkat bakul sendiri,kecuali menteri yang tak pernah bercermin,sbb itu tak nampak ke"Hodoh"an pada diri"Kata Samy..Saya seorang calon boleh menang, tidak syak lagi tentangnya. Saya bersedia bertanding semula kerusi parlimen Sungai Siput. Sabotaj dalaman telah membawa kepada kekalahan saya di sana pada (pilihan raya umum) 2008."

Pengisytiharan penuh perasaan ini datang tidak lain dan tidak bukan daripada bekas presiden MIC, Datuk Seri S.Samy Vellu.

Bagaimanapun, beliau menegaskan ia sentiasa merupakan prerogatif Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Najib Tun Razak untuk memutuskan calon bagi Sungai Siput.

Beliau bercakap kepada pemberita di sini Rabu selepas menyampaikan sumbangan RM100,000 kepada anggota keluarga polis yang terkorban dan tercedera dalam insiden pencerobohan pengganas di Lahad Datu, di ibu pejabat polis Bukit Aman di sini.

JuRaGan : Deyyyyy macha..sudah laaa..lu punya zaman sudah lepas la..sama dengan itu zaman mahathir kutty..Kalau PR menang..lu orang tunggu SPRM mari rumah untuk jadikan lu calon penyalahgunakuasa masa zaman lu jadi menteri Oooo.

3 ulasan:

  1. Sebab tu dia tak sedar yang rambut dia macam piring terbang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah..kah..kah..kah..kah..tak sedar dek untung!

      Padam
  2. Kalau BN pulak menang, habisla, Kesungai buluhlah pula puak puak kamu.

    BalasPadam