Ahad, 7 April 2013

Kantoii..Manifesto BN Menjanjikan Lebih Banyak Kawasan "PAS" di Malaysia..

Barisan Nasional (BN) menjanjikan Malaysia yang lebih hijau dengan persekitaran semula jadi lebih efektif untuk flora dan fauna bagi tempoh lima tahun akan datang.

Dalam manifesto bertema 'Rakyat Didahulukan' dilancar Pengerusinya, DatukSeri Najib Tun Razak di sini pada malam Ahad, BN berjanji untuk menawarkan insentifkewangan kepada premis komersil serta persendirian yang melabur dalam sumberteknologi hijau boleh diperbaharui seperti tenaga suria dan biomas.

"BN akan memperuntukkan lebih banyak ruang untuk kawasan hijau di bandar utama di samping memulihara sungai dan anak sungai menerusi pertambahan peruntukan kewangan dan undang-undang yang lebih ketat, selain memperhebat usaha itu melalui program khas, Program Pembangunan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNDP) dan Sungai Nadi Kehidupan.

JuRaGan : InsayAllah selepas PRU ini akan lebih banyak "Hijau" di Malaysia..terutamanya di Putra Jaya apabila PAS memenangi banyak kawasan yang dipertandingnya di seluruh negara..InsyaAllah ini kali la..

8 ulasan:

  1. 1.menteri kaya raya rakyat miskin
    2.menteri boleh mencuri tanpa salah
    3.menteri boleh membunuh tak bersalah
    4.57 tahun perintah air tak ada orang lain salah
    5.bini bini menteri dan kruni pun boleh curi harta negara tak salah
    6.pura pura buat baik,certa baik,tapi yang salah rakyat tak faham
    7.menjual negara contoh ic tak bersalajh.makamah tak boleh hukum polis pun tak boleh tangkap kalau tangkap berdosa
    8.berzina dengan artis macam ziana zain dan noorlida ahmad sampai kena tangkap orang pejabat ugama kena buang menteri tak bersalah.mufti sebelah boleh keluar faktua.menrteri tak bersalah melakukan zina mufti yahudi lakhanatullah
    Ini lah menisfesto ada banyak lagi nanti sambung ya

    BalasPadam
  2. Berangan la hijau PAS nak tambah subur.
    Makin nak tukar jadi perang, lepas tu luruh bersama roket DAP ada la.
    Teruskanlah hidup dalam fantasi...
    Kalau dengan gaya kepimpinan sekarang, tunggu setengah kurun lagi pun PAS takkan sampai ke mana-mana...jenis bodoh tak boleh diajar, cerdik..err..bila masa PAS cerdik.
    Kesimpulannya, manusia yang hidup tak reti bersyukur, yang sanggup bertuankan pembohong besar yang terang2 sejarah pembohongannya macam Anwar Ibrahim, takkan diberkati perjuangannya sampai bila-bila. InsyaAllah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. lembu mmg dh terang2 bodo sbb xda akal..cai2 ameno pun mcm lembu juga kah ??

      Padam
    2. syukur,syukur...akhirnye ada jugak menteri melayu ternak lembu,

      Padam
    3. PAS KALAH UNDI MENAIK,PUAK N MENANG UNDI MENURUN,TU PUN MASIH TUDUH PAS KHAYAL LAGI TU,MUJURLA PUAK NI PANDAI,PANDAI RASUAH(BRIM,BAGI YG UNDI PUAK TU LA ,KAMI AMBIK TAPI TAK UNDI)PANDAI TIPU,(PILIHANRAYA)PANDAI FITNAH,(VIDEO SEX)PANDAI MEMERINTAH(UTANG RATUS BILION) PENYOKOKONG PUAK TU PUN PANDAI,PANDAI YG PANDIR(GAS,ELETRIK,GST 6%)DAH NAIK.LU FIKIRLAH SENDIRI.

      Padam
  3. Lagi banyak projek dan janji lagi kaya kroni UMNO sebab semua kt reaktor yang akan dapat tender adalah dari kalangan kroni dan anak beranak saudara mara lihat saja Taib Mahmud siapa sangka dalam diam harta rakyat dirompak untuk keluarga,itu yang kita tahu yang lain lagi kita tak tahu,jadi manifesto yang Najib lancarkan itu adalah retorik UMNO untuk dapat mandat apakah selam 50 tahun UMNO tidak buat janji kah? Apakah selepas setiap PRU UMNO telah lupa apa yang mereka berika pada rakyat contoh mudah selepas PRU 2008 selang tiga hari saja selepas kerajaan UMNO ditubuhkan harga petrol dan minyak tanah dinaikkan dengan alasan harga minyak dunia naik walhal negara sendiri ada gas dan minyak kemana perginya wang Petronas itu? Dan kenapa pula dalam keadaan sekarang minyak dunia juga naik tapi Najib boleh pula bagi berbagai sumbangan kepada rakyat hinggakan belia yang mampu berusaha dengan tenaga sendiri diberikan wang , kalau warga emas itu sepatutnya lah ,di manakah pula Najib cangkul duit untuk semua peruntukkan itu hinggakan rakyat sendiri tertanya-tanya dari mana wang itu keluar,adakah Najib hendak meninggalkan beban hutangnya pada pentadbiran baru (Jika ditakdirkan UMNO kalah dalam PRU13 nanti) ingatlah wahai Najib jika kamu salah gunakan wang Negara sepertimana Mahathir lakukan projek IC di Sabah rakyat akan mengadili kamu,tunggu dan lihat nanti bagaimana susahnya rakyat khusnya orang-orang Melayu bangsa mu sendiri melalui liku-liku hidup semasa UMNO menekan rakyat yang bukan penyokong tegar UMNO dulu. Amin!,,,,,,,,,

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah aku berada dalam PAS..Kalau aku dalam Umno pasti aku akan sentiasa diperbodohkan oleh pimpinan Umno,sebab yang tinggal dalam Umno adalah spisis "Bodoh"..pinjam kata2 Mahathir Kutty!

    BalasPadam
  5. kami orang orang melayu bukan saja doakan kamu kalah kami juga doakan kamu semua dilakhanatullah

    BalasPadam