Isnin, 22 April 2013

Panass..Siapa YB Wanita Umno Berani "Cekak" Baju Ahli Parlimen PKR ini..??

 Salinan Report Polis sebagai bukti kejadian..klik untuk besaqkan..biar jelassss...




Inilah sejarah paling hebat kesopanan dan kesusilaan Tamadun Melayu Umno apabila seorang YB Sungai Rapat yang bernama Hamidah Osman hilang "Akai" lalu mencekak MP YB Lee Boon Chye seperti dalam report mungkin hanya kerana terasa diri semakin tergugat gara-gara sokongan hebat yang diterima oleh YB Lee Boon Chye dari PKR Gopeng.

Tambahan pula sokongan kepada YB Hamidah kini sudah semakin hilang apabila seorang calon Bebas dikenali sebagai Mior semasa pencalonan pada 20 April yang lalu adalah dari kalangan ahli Umno Bahagian Gopeng sendiri dan kini memberikan tentangan kepada YB Hamidah..Dijangkakan ramai penyokong daripada kem Ketua Umno Bahagian Gopeng Encik Hamzah akan melakukan undi protes terhadap Hamidah..ini kerana mesyuarat pada 29 Mac yang lalu,majoriti AJK bahagian Umno Gopeng tidak mahu Hamidah ini menjadi Calon N43 Sungai Rapat.

Maka bertambah "Meroyan"lah YB ini...hilang kesabaran dan hilang pertimbangan menjadikan Hamidah bertindak liar seolah-olah beliau seperti bukan seorang Yang Berhormat..Apakah YB seperti ini yang perlu dijadikan YB sepenggal lagi..???Sudah pasti mereka yang bijak,waras dan sentiasa berfikir tidak akan mengundi "YB" sesamseng dan seranggi ini.

Kalaulah YB Lim Boon Chye ( baju biru..duduk) seorang pakar bedah yang cukup lembut dan bersopan pun boleh diserang seperti anjing gila..apa lagi sekiranya kita orang bawahan ini..sudah pasti dengan mudah dimaki dan dihalau oleh beliau begitu saja..Cukuplah,jangan kita biarkan kesamsingannya bermaharajalela dan pastikan beliau akan tersungkur pada PRU13 ini...InsyaAllah..







1 ulasan:

  1. Lee Boon Chye ini aku kenal,aku pernah jumpa dia semasa bawa emak aku di Hospital tempat dia bekerja,orangnya baik dan lembut,cakap pun susah nak dengar.

    Aku seorang ahli Umno Kg Melayu Gunung Rapat dan aku rasa tak berapa percaya kalau YB ini bertindak kasar dan ganas seperti yang dilaporkan oleh YB Hamidah,maaflah,cuba siasat kisah sebenar.

    BalasPadam