Isnin, 29 April 2013

Terbangsatt..Kecoh MDBG Turunkan Billboard PAS..Arahan Siapa??




Ini kawasan Hamidah Osman (BN) ADUN Sungai Rapat yang kini digelar "Betina Langsi" maa..Biilboard dan Tulisan Undilah Pas yang cukup besar tertera disuatu kawasan dalam DUN Sungai Rapat..rupa-rupanya menyakitkan hati "Betina Langsi" ini..

Maka..malam tadi,pihak MDBG diarahkan untuk menurun dan menanggalkan Billboard dan Tulisan Undilah Pas tersebut..Siapa punya arahan..lu orang sendili boleh pikirrr...kalau YB Lee Boon Chye Ahli Parlimen Gopeng pun betina nii boleh cekak selamba saja,tanpa ada tindakan daripada pihak polis,walaupun ada report..ini pulak benda macam nii beb..

Gua tahu beb..bukan mudah hendak membuat dan memasang benda sebesar ini,kalau tiada jihad dan keikhlasan dalam jiwa terhadap Parti..untuk itu gua ucapkan tahniah kepada jemaah UPU Ara Payong di atas usaha mereka..InsyaAllah semuanya kerja anda akan dunilai oleh Allah...

Sumber Maklumat Terkini Klik : fb YB Kite Sg Rapat




2 ulasan:

  1. Semoga Allah berikan kemenangan kepada PAS. Laknat sungguh perangai perempuan tu...tak layak jadi rakyat Malaysia

    BalasPadam
  2. Apa Kisah Midah Tu. Tanah Tentera kat area pinji, sebelah kuarters TUDM pun dia pajak pada cina tanam sayur dan jagung. untung atas angin jer bro. Belum Kes dia dan zambry memanipulasi harga tanah Kem Wataniah, Rasuah 2 Pegawai SPRM.

    BalasPadam