Ahad, 7 April 2013

Terkini dan "Terbangsat"..MPK Sedang Cabut Bendera PAS...

MPK cabut bendera PAS diatas jambatan Geliga.
Satu lagi tanda Umno takut berdepan dengan PAS...Hancusss Umnooo..


8 ulasan:

  1. bukan banyaknya bendera dan lambang tu yg melambangkan kekuatan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dalam peperangan Islam zaman rasullullah pembawa panji "Bendera" adalah mereka yang hebat,sanggup tekorban asalkan bendera tertegak megah,kerana ia adalah "Roh" dan penyuntik semangat perjuangan bagi tentera islam..Parti komunis pun ada bendera yang mereka agungkan..inikan pulak tentera Islam.Pertahankan panji-panji islam!!

      Padam
  2. Puak puak tu ...kalaulah rasulullah hidup lagi dan datang pada mereka membawaislam supaya mereka selamat..depa nak ikut tak gamaknya

    BalasPadam
  3. pastikan bendera omno pun tak boleh dipasang baru adil

    BalasPadam
  4. Kalau umno semua boleh, pembangkang semua salah. Kepada yg kata bendera tu tak penting lebih baik tak payah komen apa2 duduk kat rumah atau surau diam2 lagi bagus. Perang bendera tandanya ada petandingan jgn sampai pengundi pun tak tahu parti mana bertanding ditempat mereka. Apa yg lagi penting bagi penerangan dan berkempen utk merayu undi.

    umno semakin takut sebab bayang2 kekalahan seamkin hampir - undi PR.

    BalasPadam
  5. salam semua, saya penyokong pakatan rakyat daripada dahulu. namun untuk situasi sekarang, barisan nasional mendahului sekarang sebenarnya..dengan pengumuman manefesto secara langsung malam tadi, telah menyebabkan segelintir rakyat percaya dengan cubaan najib untuk mengekalkan kuasanya..Selain terdapat kerjasama daripada media-media prima yang mampu dan mudah dimiliki oleh rakyat tidak kira mana ceruk yang mereka tinggal. Oleh itu ayuh semua..mari kita berkempen secara sehat bagi membuka mata rakyat yang sedang asyik di taburkan dengan wang...jangan hina mereka,,sedarkan mereka...sesungguhnya orang yang digelapkan dengan wang..bersama-sama syaitan..Terima kasih

    P/s: Mohon bloggers berkempen dengan fakta dan bukti..supaya dipihak kita tidak nampak mereka-reka cerita untuk meraih undi...Jangan pandang ringan manefesto Barisan nasional semalam...ia betul2 berkesan dihati rakyat yang atas pagar mahupun yang memang bersama umno...percayalah

    -Penyokong PAS-

    BalasPadam
  6. kenapa kamu tidak menjalankan amanah kamu dengan jujur dan ikhlas......jgn doble standard.....anak anak dan isteri kamu menunggu dirumah utk disuap dgn rezeki yg halal.....ingat kuasa kita sampai umur 60 thn saja....pencen nanti bagaimana ?

    BalasPadam
  7. Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

    Adik2 semua jgn bersangka buruk kpd kawan2 yg berada di kem Barisan Nasional.... Mereka mungkin terpaksa menurut desakan mak ayah atau sapa2... Tapi takpa.. Jangan risau, mereka tetap akan undi Pakatan Rakyat ( Pesan awal2 kat mereka. Kita tiada pilihan )... Undi adalah rahsia.. Kita tentukan..


    Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah....
    http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
    http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
    http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

    BalasPadam