Selasa, 7 Mei 2013

Wajib Tonton..Video UmnoBn "Bangsat" Beli Undi Di Baling...


Inilah nilai dan akhlak yang diajar oleh Parti Melayu Umno kepada bangsa melayu agar mereka tiada "Maruah" dan "HargaDiri"..Mahukah orang cina lakukan seperti ini.??walaupun mereka kafir tetapi mereka tetap ada harga diri..memilih pemimpin yang bersih dan berintegriti..Itu sebab bila orang cina tak undi Melayu Haprak Umno..Najib marah..mereka buka "Rasis" tetapi mereka ada maruah dan memilih calon yang clean dan boleh dipercayai..tak kiralah mereka siapa..cina MCA pun kantoi beb..Tapi melayu kini sudah hilang maruah dan harga mereka hanya tinggal RM150 mungkin PRU14 nanti nilai Melayu Umno tinggal RM1.50 sahaja..manyak mulah Ooo..sebab ini melayu umno punya olang tatak value maaa...

5 ulasan:

  1. Paling sedih, bukan saja maruah dan harga diri ini tergadai, paling teruk ini juga akan menyebabkan masa depan anak kami dan cucu kami tergadai. Hutang Negara akan semakin melonjak dan harga barang akan terus naik.

    BalasPadam
  2. inilah harga diri bangsa yg bernama melayu...bg mereka brg free / murah xda class.. mereka byk duit nk byr semua..melayu sgt sinonim dgn slogan biar papa asal begaya..

    BalasPadam
  3. RM150 utk 2undi (P+DUN) bagi org Baling...
    tapi org Bangla dll warga asing RM1500.... k/terbang, mkn/minum, tidur, free bib...!!

    BalasPadam
  4. jgn duduk diam failkan petisyen kalau rasa ni blh jd bahan bukti..

    BalasPadam
  5. Salam...sepatutnya kes ini x patut dijadikan ini.sya bekerja di pejabat ini.dan ini bukan pejabat umno bahagian baling.sila kaji dahulu sebelum post video ini. Ini saya nyatakan bahawa:

    1. BN mnyediakan peruntukkan utk penyokong2nya duit minyak utk pulang mngundi. Rate sudah ditetapkan. Ada 30,50,80,100 dan 150 yg paling tinggi.
    2. Senarai nama pngundi luar telah dikeluarkan sbelum mngundi dan pngundi luar boleh mnuntutnya di pos bn brdekatan pusat undi masing2.
    3. Tiada isu beli pengundi kerana duit dibayar sebaik sahaja pengundi mnunjukkan jari yg sudah berdakwat. So, buat apa nk kempen klah dh mngundi.
    4. Yang ramai2 dlm video ni sebahagiannya dr persatuan anak baling, yg ada dana khas utk ahli mereka. Selebihnya adalah mereka2 yg mngaku penyokong/pengundi bn yg nama tidak tersenarai dlm senarai yb telah disahkan diperingkat PDM masing2. Ada yg kami beri, ada yg tidak. Yg diberi hanya yg mndapat pengesahan jkkk.

    BalasPadam