Ahad, 11 Ogos 2013

Gambar Terkini Mangsa Letupan BOM..



 Anggota polis memeriksa mayat Mohd Yusrizal Mat Zain, 32 yang mati akibat satu bungkusan yang diletakkan di atas bumbung sebuah kereta yang diambilnya tiba-tiba meletup dalam kejadian di Taman Seri Periuk, Kampung Periuk di Tumpat,


Berdoalah kita kepada Allah agar kita sentiasa dilindungi Allah di bumi Malaysia ini...KP Negara kata indek jenayah turun 27% boleh caya ke.???Lepas tembak menembak.. BOM pulak,lepas ni mungkin guna kereta kebal pulak..Allah dah sediakan syariat (Undang2) untuk manusia..kerja kita jalankan saja..tak payak sakit-sakit kepala nak gubal undang-undang baru..Tapi manusia bernama UMNO sombong dengan Allah dan merasa undang-undang sekular lebih baik dari undang-undang Allah.

Maka Allah cabarrrrr...barangsiapa yang menghukum selain dangan hukuman Allah..maka tunggulah masa..dimana jenayah dan kemungkaran akan berleluasa sehingga kamu wahai manusia akan menjadi kebinggungan dan putus harapan...Tunggulah saat dan ketikanya!!


1 ulasan:

  1. Tidak depa (UMNO) sedar bahawa dengan menidakkan HUKUM ALLAH SWT ibarat seperti menghinaNya? Bukankah ianya seperti kes menegur Sultan-sultan Melayu? Kalau kita menegur Raja-Raja Melayu, sudah tentu kita akan didakwa di bawah akta menghasut, ... menghina la tu. Nampaknya di Malaysia Boleh Land ni, Allah swt lebih rendah martabatnya daripada Raja-Raja Melayu ??????? Hairan bin Ajaib.
    La ni suruh le Raja-Raja Melayu menghalang apa yang sedang berlaku dengan "kuasa" depa tu? Di manakah PERKASA? Bukankah PERKASA tu bermakna HEBAT?

    BalasPadam