Jumaat, 25 November 2011

Bongkarr..Program Mahasiswa Ikrar Sertai Umno...??

Mahasiswa berikrar akan sertai Umno,betul ke bro..??"Kalau Umno tukar dasar kepada Islam,"kata salah seorang pelajar kolej Islam Perak.Kalau macam tu betul la beb..ha3 ( Gambo Hanya Hiasan beb..Tak kebuloq pun budak-budak ni nak masuk Umnuuuooo..))

Semalam PM berkata kerajaan benarkan pelajar berpolitik,sebabnya Umno sangat berharap kepada pengundi muda dalam menentukan nasib mereka samada Mampous atau benyawa pada PRU13 nanti..inilah yang dinamakan ada Khinzir di sebalik Pokok Pisang.

Gua yakin hanya politik Umnuuooo dibenarkan bukan politik pembangkang,seperti yang berlaku kepada kepada kakitangan awam dibenarkan berpolitik,tapi kalau berada dalam kerangka politik pembangkang maka pihak Umno Haprak akan cari jalan untuk menukarkan,amaran dan tindakan tatatertib lebih-lebih lagi kalau yang berada di sektor pendidikan,Inilah taktik "bangsat" melayu Umno yang melepaskan tali kerana hendak menjerat kaki.

Mahasiswa pun akan jadi seperti ini juga,dibenarkan berpolitik tetapi politik Umnuuooo..KIta tahu dalam usaha Najib hendak menarik golongan muda ke dalam Umno,maka di benarnya pelajar berpolitik agar mudah juak-juak Umno menarik mereka ke dalam Parti Hipokrit ini.

Tetapi ingatttt..jika berlaku sebaliknya,di mana pelajar-pelajar ini cenderong kepada pembangkang maka sudah tentu juak-juak Umno akan menggunakan pelbagai akta pula untuk mengambil tindakan terhadap pelajar tersebut..Awasss!! kata-kata golongan munafik ini,sebab mereka ini adalah golongan lidah bercabang dan telunjuk berkait di mana pengalaman yang lalu telah mengajar kita siapa Umnuuuooo yang sebenarnya.

2 ulasan:

  1. GEROMBOLAN SEKUTU APCO YANG TAK BOLEH PAKAI DARI DULU KINI DAN SELAMANYA ,PARTI PALING TURRRR ...UMNO@APCO-BN !

    BalasPadam
  2. Kali ini Umno mesti Hancur,inilah saat yang kami tunggu,dijangkakan 70% mahasiswa diseluruh negara akan bersam Pakatan Rakyat..Takbir!

    BalasPadam