Jumaat, 9 Disember 2011

MCA Kasi Kantoi Sama Umnuuooo...

Kerana terlampau tak sedarkan diri mengutuk dan mengata PR mahu mundur kebelakang dan tidak mahu kepada pembangunan,maka tiba-tiba terjeler kain rentang berlambangkan Bintang berwarna kuning pulak tu,siapa lagi kalau bukan MCA yang turut sama membantah dan tidak bersetuju dengan Projek Lynas di Kuantan,kalau orang lain..lainlah cite bro..ini kawan satu kain (jadi hasrat Kak Jat nak selak kain) memang dah menjadi,apabila kain terselak maka nampaklah adikmu MCA.Apa nak di kata lagiii..terkantoilah Umnuuuoooooo...

5 ulasan:

  1. mca ka pr ke mereka tinggal dikawasan kuanta benca bukan kira dia mca tak kena tapi UMNO kata yang bermaqsaalah dalah pr, tugas PR memberi penerangan lain lah tugas umno masuk.......

    BalasPadam
  2. MCA..kau tinggalkan UMNO BN tu...awak jangan bodo macam lembu/babi..lu kena main sama United Mamak No Otak..punya orang....borooo.

    BalasPadam
  3. 'Asal bukan Umno'..??! Kenapa tak kata' asal bukan BN'..??! kalau macam tu, MCA, MIC, Gerakan,..boleh di berikan undilah !! asalkan bukan Umno..

    OOoooooooohhh...oleh sebab Umno itu dianggotai oleh 95% melayu Islam, maka ia mesti ditolak..!!

    Nampaknya kempen ini dilandaskan dengan sifat
    dendam kesumat yang amat dahsyat serta kebencian yang keterlaluan terhadap orang melayu Islam yang menjadi tonggak pemerintahan negara ini melalui Umno.

    Apakah yang akan terjadi andaikata pihak pakatan yang mendalangi kempen ini berjaya memerintah Malaysia..??

    Bagaimana dengan nasib melayu Islam Umno yang berjumlah 3.3 juta itu mengharungi hari-hari mendatang bersama keluarga mereka apabila berada dibawah pemerintahan puak-puak yang begitu berdendam dan membenci mereka..??

    Adakah mereka akan berasa selamat ? Atau adakah mereka lambat lain bakal menerima nasib sepserti masyarakat Islam Bosnia ??

    Ternampak jelas bahawa kempen ini sebenarnya begitu bersifat perkauman dengan melayu Islam menjadi sasaran.

    Malangnya orang melayu yang terlibat menjaya dan menyokong kempen ini sebenarnya tidak sedar bahawa mereka cuma diperalatkan sahaja

    BalasPadam
  4. apa la kau punya komen rakab...

    BalasPadam
  5. heheheheeee....jangan laa marah..
    sekarang ni macam-macam isu ada...

    BalasPadam