Sabtu, 29 Disember 2012

Subhanallah..Siapa Artis Jadi Duta Perseketuan Seruan Islam Ini..??


Lu orang pasti kenal artis nii..siapa lagi kalau bukan AWie artis kemegahan Umno..Subhanallah..Macam mana Mamat ni boleh jadi Duta PSIP..Apakah umno jadikan Islam sebagai barangan politik mereka saja??
Sudah pasti anak-anak muda akan menjadikan mamat ni sebagai Idola sebab serba boleh..Islam boleh dan Maksiat pun boleh..Inilah jadinya apabila Islam dipisahkan dengan agama,seperti yang tercacat dalam Amanat Haji Hadi,tapi mereka pulak kata Haji Hadi yang sesat,memang bangang puak Umno nii..
Apa yang gua tahu,Mufti Perak sebagai penaung PSIP ini..Sudah tentu beliau bangga dengan Artis Hardcore Umno yang boleh tunjukkan contoh hebat kepada remaja islam seperti Awie yang mampu menjadi duta dan menyebarkan islam disamping itu menjadi BisnessMan yang berjaya dengan membuka sebuah kelab malam MRS di Ipoh,iaitu sebagai hadiah kerana melantik beliau sebagai Duta PSIP,iaitu sebuah badan Islam tertua diPerak yang berfungsi menyebarkan Islam.

Mufti Perak kena tengok gambar nii...Pasti dia dan warga Umno Perak Berbangga dengan Mamat nii...Kerana Mamat ini telah membuka sebuah kelab malam untuk anak remaja mendapatkan ketenangan dengan arak,dadah dan GRO..Inilah harapan ulamak dalam Umno..Untuk itu Wahai para pengundi yang bijaksana Tepuk dada tanyalah Iman..Setiap undi anda akan ditanya diakhirat kelak..

6 ulasan:

  1. org umno ada kesah ke

    BalasPadam
  2. umno jelas memesongkan rakyat dari islam ..

    BalasPadam
  3. muzium padi gunung kheyang29 Disember 2012 8:33 PTG

    tak yah heboh,geng munafik ni,mana nak ambil pot!

    BalasPadam
  4. mufti pun dah join NGO perkasam mana berani cakap sebab hidung dah dicucuk jangan sampai jadi lembu NFC dah ler

    BalasPadam
  5. Aku rasa ramai lagi artis yang berwajah keislaman ssesuai untuk dijadikan Duta,Imam muda pun ada,mengapa nak si Awie ni jugak???Oii pening aku dengan Umno ini.

    BalasPadam
  6. yang halal dan yang haram terang dan jelas - jauhi puak yang dikenali

    BalasPadam