Jumaat, 25 Jun 2010

Panasss..Umno Kini Semakin Terdesak dan Tersedak..

Semakin hari semakin terdesak parti malayu kononnya yang terbesar di Malaysia iaitu Umno Haprak dalam menarik perhatian orang melayu agar terus memberikan kepercayaan kepada mereka.

Yang terkini dan terkerap ialah,sikap menjilat ludah sendiri pihak Umno gara-gara terdesak dan tersedak melihat kesedaran orang melayu semakin hari menolak parti yg semakin uzur dan mengidap pelbagai penyakit kronik ini.

Gambar di atas menunjukkan Umno dengan sesuka hati menggunakan sekolah di kampung gua untuk kepentingan politik mereka di mana Umno Bahagian Padang Rengas telah menganjurkan satu program di SMK Tun Perak dengan berlatarbelakangkan lambang Umno dan dianjurkan pula oleh biro pendidikan Umno bahagian tersebut yang disertai warga pendidik dan penduduk setempat.

Sikap Hipokrit atau lebih lembut "Munafik" mereka teserlah apabila amaran oleh Menteri Pendidikan baru-baru ini melarang sebarang parti politik menggunakan permis sekolah untuk kepentingan parti politik masing-masing dan yang lebih dasyat lagi apabila Umno Haprak menggunakan Jabatan Pendidikan dengan sesuka hati untuk menukarkan guru-guru yang cenderong kepada PR dimana mereka dilihat boleh menggugat politik "Jakun" Umno selama ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan