Rabu, 21 Julai 2010

Gambar Siapa nii..Katanya Puteri Umno Dah Nak Pelingkup??


Lu orang kenal siapa ni..??Sekali tengok memang la macam wanita orang asli aje..Tapi,inilah mantan ketua puteri Umno Datuk Azlina Othman yang sekian lama menghilangkan diri.Bukan merajuk tetapi mungkin takda sapa nak pujuk.Tambahan pula selepas kalah dalam pemilihan Majlis Tertinggi Umno yang lalu.

Beliau kini berminat melakukan aktiviti lasak di tempat tinggal beliau di Pengerang,Johor.Walaupun sudah lama tidak aktif berpolik tetapi beliau masih lagi mengikuti perkembangan politik tanah air.

Baru-baru ini beliau di minta oleh MT Umno untuk "Menyelamatkan" pergerakan puteri Umno yang semakin bergolak dan menuju kepada kehancuran.Beliau sendiri mengakui bahawa Puteri Umno sememangnya perlu diperbetulkan,agar pergerakan itu tidak dibubarkan suatu hari nanti.Sebab kalau kita memainkan peranan signifikan dan tidak agresif dan tidak jadi safe deposit pada Umno..Tutup saja lah Puteri Umno,Mungkin itu jalan penyelesaiannya.

Beliau juga kecewa kerana ada dikalangan pimpinan Puteri tidak faham politik.kalau kita nak orang puji kita saja,tak payahlah masuk politik.Politik ni kejap ada jawatan,kejap takda jawatan.Kadang-kadang orang suka dan orang tak suka.

"Contohnya di Kawasan saya,bukan semua cawangan ada puteri Umno.Nak gerak pun susah,sebab mentaliti orang Umno ni kalau nak pergi mana-mana,mereka akan tanya..Ada bas ke? Ada duit makan ke? Ada duit poket ke?Inisiatif sendiri tak pernah ada.Inilah yang menjadikan Puteri Umno semakin tidak digeruni oleh pembangkang."tegasnya.


Juragan : Suatu kenyataan yg sangat berguna kepada PR untuk menjana
gerak kerja yang lebih jitu dan bersemangat ke arah PRU ke-13..Hancur BN!!







4 ulasan:

  1. Bila nak bertaubat Kakak Oii...Tutup la aurat tu,hari dah senja.

    BalasPadam
  2. Macam mana nak Ajak Pas bersatu...Umno pun berserabut dan dah nak lingkop,itu lah kalau parti tidak berasaskan Islam,tunggu masa untuk dihancurkan Allah.

    BalasPadam
  3. jgn hirau apa org lain kata. just do whatever u wish for and good at. yg pentng, niat mesti ikhlas.

    BalasPadam
  4. puteri umno dh jadi mcm tempat putera umno cari calon2 isteri tmbahan. dan tempat cuci mata je. haluan ; tiada: masing2 sibuk muka buat facial stiap hari . lengan penuh dgn emas. tangn penuh dgn handpone kiri kanan.

    BalasPadam