Sabtu, 9 Oktober 2010

Tengok Surat Nii...Menambahkan Lagi "Kepercayaan" Kita Kepada Umno..


( Klik 2x kalau lu tak nampak..)

Dengan isi yang terdapat dalam surat di atas,akan menambahkan lagi
kepercayaan dan keyakinan kita bahawa Umno memang Parti Hipokrit
atau pun lebih halus dan lembut Parti Munafikk serta pembohong besar.

Rasullullah mengingatkan kita agar menjauhi golongan Munafik,
kalau zaman wa rock dulu bunyinya ialah "Cakap tarak serupa bikin"
maka salah satu ciri-ciri orang atau golongan Munafik ini kata Rasullulah
apabila "Bercakap mereka selalu berbohong"..maka yakinlah kita siapa sebenarnya
golongan Munafik yang sewajibnya kita jauhi.
Lu olang sendili mau ingatt..



6 ulasan:

  1. Terima Kasih Umno.Kini baru ku sedarrr...

    BalasPadam
  2. Gua dh lama sedar tp blm ada bukti nk tuduh UMNgok menyusup dlm Universiti..Tp hati gua tercuit-cuit nk mengatakan begitu..Abes AUKU tu hanyalah akta BABI yg menidakkan golongan mahasiswa dari terlibat dgn politik Pakatan Rakyat padahal UMNOBABI neh siap supply duit lg kt ANAK2 BABI ASPIRASI..Gua geram sebab gua adalah lepasan Universiti yg dikongkong dgn Akta Yahudi laktatullah NEH..Siap kena panggil pg Kursus BTN(Babi&Tenuk Negara)tp dgn selamba jer gua x pg..

    BalasPadam
  3. Hek eleh...salahknm UMNO jew..korg ni xpernah masuk U kew?bkn UMNO je yg wat cmni..parti laen pon buat gk..lg teruk..prnh sekali aku gi kls xbljr lgsung..kene ceramah pembgkg jer..kihkih..pndg 2 mate beb!!!!

    BalasPadam
  4. Penah ke Student Pro Umnongok kena tindakan tatatertib berkempen di U..tapi klu masa aku di UiTM dulu pro pembangkang jangan harap nak kempen lebih sikit sure kena tindakan,Tapi pro Umno mcm hampass semua boleh,siap panggil pimpinan Umno lagi.

    Apa punya Plihan Raya Kampus,klu kempen tak boleh??Zalimnya Umno,sampai sekarang aku benci dengan sikap sombong bodoh mereka.

    BalasPadam
  5. takda UMNO luu tak masuk UiTM.. harus mau ingat...

    BalasPadam
  6. surat tu tipu kot,..agak2 ar nak wat salah terang2 kan?..takkanlah begitu tidak pandai sekali mereka2 ini, dan orang yg tipu nih, lagi ar tidak pandai!~hak3,..UMNO dulu,kini dan selamanya,..

    BalasPadam