Sabtu, 9 Oktober 2010

Terkiniii...Ayah Pin "Naik Angin" Dengan Sheikh Muzaffar Angkasawan..??

( Gambar Kanan :Ayah Pin sedang bersedia untuk berlepas ke kerajaan Langit)

Lu orang pasti nak tahu..apasal Ayah Pin pengasas Kerajaan Langit begitu marah terhadap angkasawan negara yang telah membazirkan duit rakyat Malaysia sejumlah RM200 juta semata-mata untuk sampai ke penempatan Ayah Pin Pong.

Menurut rakan wa..Saudara Din,ini kerana Muzaffar telah merancang dengan sekian lama menunggu tarikh 10.10.10 iaitu hari esok,untuk cuba mengatasi Ayah Pin dengan persandingan berkonsepkan "Istana Kayangan".Sedangkan yang layak dan mampu berada di "Kayangan" atau langit hanyalah Tuan Guru Ayah Pin Pong..mungkin inilah yang menyebabkan beliau naik angin.

Ayah Pin Pong yang selama ini begitu kecewa apabila diketawakan oleh rakyat Malaysia kerana mendakwa beliau mempunyai "Kerajaan Langit" telah pun membukti kebenarannya.Malah kini beliau mengadakan pula majlis "Tazkirah" secara terbuka pada setiap hari ahad di Besut dengan pengikut yang ramai tanpa dapat di lihat dan di kesan oleh SB-SB polis.

Masyarakat kini melihat bahawa PDRM yang selama ini mendabik dada sebagai sebuah pasukan yang tercekap di Asia Tenggara terkantoi dan malu apabila bertahun lamanya mereka tidak mampu mengesan dan menangkap Ayah Pin Pong yang mendakwa berada di "Kerajaan Langit".Mungkin PDRM tiada kelengkapan dan kemudahan yang canggih untuk sampai ke sana ("Langit") tersebut bagi menangkap dan menahan beliau....kuah3..Hampehhh...1 Malaysia kena pebodohhh..

Juragan : Santai broo...Kepala mau kasi rilex sikit..


5 ulasan:

  1. bodohnya rakyat malaisia yg dok pi cium tangan ayah pin pong nie.........

    teloq ayah pin pong pun dah nak kemurok......mau lagi depa dok pi pecaya kat orang tua pin pong nie.......

    rosak akidah puak-puak besut tu.......

    kah kah kah...........

    BalasPadam
  2. kelakar lak cite ayah Pin ni..g aku heran..dah nk PRK galas baru dia muncul..masa PRK TERENGGANU snyap je.. ahahahahaha...dah habis becuti kot..

    BalasPadam
  3. Wa..ka..ka..Pin Pong tak kena tangkap sebab dia tak kacau kerajaan Najib di Bumi.Polis kalau bab pimnpinan pembangkang dalam lubang cacing pun mereka jumpa..Harammm..

    BalasPadam
  4. Ayah Pin Prot katanya baru balik mesyuarat dengan Tuhan di langit. Kalau boleh kami nak tengok minit mesyuarat tu... boleh ? boleh la ye ?

    BalasPadam
  5. wak parjoe..betul kami pun nak tgk minit mesyuarat jugak...tp tak payah pakai minit2 kut sbb dia pun blh naik ke langit, tak payah pakai sut angkasawan , tak payah byar 20 juta dan tak payah naik kapal angkasa..cuma satu je..kalau kita berilmu dan beriman, PAYAH la nak percaya kelentong yg begini..

    BalasPadam