Sabtu, 12 Februari 2011

Ini lah Yang Umno Harapkan Selama ini...

“Saya mengambil keputusan untuk menyambung pelajaran di tanah air selepas melalui pengalaman mengerikan terperangkap ketika rusuhan mula-mula tercetus dan berada dalam keadaan kelam-kabut dengan ratusan ribu penunjuk perasaan berkumpul di Kaherah.

“Biarpun sukar untuk membuat keputusan ini, tetapi setelah memikirkan keselamatan diri selain mengambil kira nasihat keluarga yang mengharapkan saya menyambung pelajaran di sini membuatkan saya akur dengan ketentuan,” kata pelajar tahun kedua jurusan Usuluddin, Universiti Al-Azhar, Adam Saleh Mahmud.


juragan : Ha..ha..ha..inilah harapan Najib and the sekular gang selama ini,agar pelajar agama hanya belajar di pusat pengajian sekular yang di sediakan di negara kita.Kerana selama ini juak Umno mengatakan 85% pelajar agama yang berlajar di Mesir menyokong pembangkang.Inilah yang merunsingkan mereka.

Yang lebih malang lagi bagi juak-juak sekular ini mereka tidak dapat untuk control pergerakan pelajar-pelajar di luar negara kerana tiada akta seperti AUKU yang dicipta oleh juak-juak sekular ini untuk kepentingan Parti Reput Umno seperti di pusat pengajian tinggi di negara kita.Jadi akhirnya...Rakyat "Bangang" Umno "Menanggg"....Hampehhh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan