Isnin, 21 Mac 2011

Dasyattt...Memang "Hebat"..!!

Fuhh...gua angkat tangan habiss..memang gua respek dengan puak-puak jahanam nii..mereka akan buat apa saja terhadap DSAI yang penting matlamat mereka tercapai,matlamatnya DSAI akan kantoi sebelum PRU akan datang...
bagi memudahkan mereka menang besar dan mendapat 2/3 majoriti...Lu orang baca ulasan mamat ni pun dah tahu apa niat sebenar puak-puak jahanam..?? (gambar sekadar hiasan beb)

Katanya, "jika ahli politik kanan berkenaan dikenal pasti, pemimpin itu dan isterinya perlu 'mengundurkan diri dari politik' kerana ternyata beliau bukan seorang yang 'warak dengan moral yang tinggi seperti mana yang digambarkan".

Sepatutnya bawa dulu kemuka pengadilan baru boleh kita katakan terbukti beliau bersalah..tetapi puak-puak jahanam ini terus suruh DSAI berundur...nampak sangat mereka ini telah keletihan dengan mainan rekaan mereka sendiri selama ini.Jadiii..inilah jalan pintas untuk menang besar dalam PRU atau "Jalan Pintas Ke Neraka.." Hancusss Umnoo...

2 ulasan:

  1. teruskan fitnah wahai syaitan.

    kamu akan hancur tidak lama lagi.

    laknat Allah ke atas golongan fasik fitnah.

    mengapa PPIM sekongkol? tolong buang perkataan ISLAM dalam pertubuhan kamu.

    BalasPadam
  2. sya cdgkan PKR nPAS esp ,wat sembahyang hajat 7 jumaatb berturut2 minta Allah tunjukkan kebenaran ,wat besar2an,esp DSI n family bc yassin n bc qunut nazilah pd,sebgai mangsa doa org teraniaya mustajab..sy pasti DSAI tak sbodoh itu,esp wat masa ni,betul2 menyampah,tuk sigila pemfitnah ni,di da sampai bodoh bangang,nak fitnah jgn sampai overkill!

    BalasPadam