Ahad, 27 Mac 2011

Kantoi lagii.."Anwar Curi Duit Saya." - Eskay

Ahli Perniagaan Shazryl Eskay dikatakan membuat perancangan untuk mengumpul bahan tertentu di Siam dalam usaha untuk membalas dendam terhadap Anwar Ibrahim, kata seorang bekas pegawai polis yang pernah rapat dengan beliau.

Mohamad Mahti Abdul Rahim berkata pada 8 Mac, Eskay memberitahunya bahawa beliau menyalahkan Anwar terhadap saman RM20 juta ringgit yang didengar di mahkamah berhubung komisyen projek Jambatan Bengkok.

“Saya telefon dia (Eskay) pada 11 Mac. Dia marah-marah (mengatakan) Datuk Seri Anwar tak guna, Datuk Seri Anwar dah curi duit kita, saya akan buat dia sampai jatuh. Saya nak balik pi (pergi) Siam, nak kumpulkan bukti-bukti nak jatuhkan Datuk Seri Anwar,” kata Mahti.

Eskay adalah bekas Konsul Thailand di Malaysia dan dilaporkan mempunyai jaringan kenalan yang luas di negara jiran itu.

Pada 21 Mac lalu, Eskay menayangkan sebuah video seks lucah yang didakwanya merakamkan Datuk Seri Anwar mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur di Kuala Lumpur.



2 ulasan:

  1. curi duit ke projek buat duit.

    BalasPadam
  2. Saper bini dier ni? Kalau bini dier Melayu Islam,sah ler demer kawin hanyer utk 'Siam masok Melayu'jer....Ajaran ugamer diabaikan,bahkan jadi pengikut pilak.

    BalasPadam