Ahad, 27 Mac 2011

Panass...Sebab Video Anwar..200 Sami Keluar PKR.??

Betul ke berita ni..Gua agak kalau bab menipu ni,bagi kat utusan,memang dah ternyata suratkhabar paling takda moral dan integriti dalam negara.Penulis "Pencacai" bukan kira punn..janji Tuan mereka berkuasa...macam lah anjing,julur lidah minta makan..bila diberi makan dalam mangkuk..pakat salak tak kira tempat..dengan syarat rumah boss kena jaga..kuah3 (Gambar Sekadar Hiasan)

Utusan Malaysia - Kira-kira 200 ahli Persatuan Sami-Sami Hindu Pulau Pinang hari ini mengumumkan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana tidak mahu dikaitkan dengan video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Menurut pengerusi persatuan itu, S. Dhinabalan, perbuatan terkutuk tersebut amat memalukan dan tidak boleh diterima oleh semua agama termasuk Hindu.


Juragan : Kalau nak menipu pun agak-agak la...ingat sami hindu tu "bengap" sangat ke, macam otak puak-puak melayu "Pencacai Najis" dalam Utusan tu..Hancusss Umnooo!!

9 ulasan:

  1. Ni produk baru stail lama menjelang PRN Sarawak.

    BalasPadam
  2. Salinan vedio tu dah sampai ketangan demer,itu sbb demer dapat tengok.Tak masok akai punyer alasan dan tak masok akai punyer beriter.Komer ingat bekaih imam besor 'sepak tong'ker?

    BalasPadam
  3. Sami vellu tak pernah duduk dalam PKR. Wakakak

    BalasPadam
  4. kah3...kira hebat la sami2 ini.lepaih ni 2000 imam pulak keluar PKR sebab video anuar.umno..umno..org asli sekarang lagi pandai drp lu orang.

    BalasPadam
  5. Samy yang dok dikuil atau Sammy yang dok kat Velu kot.Malaysia Boleh.

    BalasPadam
  6. Video yang kini dapat melenyapkan kejahatan,kerakusan,penyelewengan dan penyalahguna kuasa oleh Si Penyangak Taib Mahmud di Serawak..

    Utusan pula telah berjaya menutup kejahatan KM Serawak ini dengan memfokuskan minda rakyat ke arah Video ini..Hebat betul strategi APCO yang digunapakai oleh Najib.

    BalasPadam
  7. aku ni bila bab berita yang datang dari puak-puak utusan ni susahlah nak kata tetapi aku nak kata juga..begini.

    BAGI AKULAH KALAU BERITA PELIK KELUAR DARI UTUSAN AKU HARAMKAN DIRI INI UNTUK PERCAYA.

    BalasPadam
  8. satu saja... INGAT AKHIRAT ..... DAN PEMBALASAN SYURGA DAN NERAKA .....

    BalasPadam