Khamis, 3 Mac 2011

Tengok nii..Lu Orang Kenal Ke Minah niii..???


Tengok nii..lu orang kenal ke..??gua memang tak ingin nak kenal pun..cuma member gua yang Email dan ceritakan siapa dan jawatan apa pompuan tudung putih tu pegang dalam Parti Umno...

Menurut member gua namanya Ustazah Raudah..Fuhhh..ustazah la pulak beb..mengajar di SK Gopeng,pompuan ni jawatannya sebagai Ketua Puteri Umno..Macam mana la seorang ustazah boleh berada dalam Parti Sekularrr,ini sah ustazah ngaji tak habissss...

Yang hebatnya..Siap ambil gambar dengan bangganya pulak tu...Kalau guru dari kalangan ahli pembangkang dalam gambar macam ni,nahas beb....dah pasti pegawai pendidikan yang jadi "Barua" Umno akan report pada tuannya di JPN dan tukarkan guru tu serta-merta,macam emak bapak dia orang yang bagi gaji kat guru-guru tu...

Sedangkan duduk rumah Quartes guru pun pemimpin umno dah perasaan macam emak bapak umno punya duit yang buat Quartes tu sampai nak siasat dan kenakan tindakan macam yang terjadi kepada calon PAS...Kalau macam ni terang-terang bergambar sebagai ketua Puteri Umno tak kantoi ke..Pegawai pendidikan buat apa,main telo..??? Jangan jadi kerajaan Double Standard atau kerajaan Munafik..suatu hari nanti kubur lu orang akan kena kencing oleh generasi akan datang,atas kezaliman dan kemunafikan lu orang...Hampehhhh Umnooo.....


Juragan : Jadilah "Pejuang" Untuk Islam..Jangan jadi "Barua" kepada
Parti yang Menentang perjuangan Islam..



7 ulasan:

  1. Ini lah malangnya Ustaz dan Ustazah yang berada dalam Tong Taik..mereka pun sekali terkena najis.

    BalasPadam
  2. Inilah Ulamak Terompah Kayu...digunakan oleh Umno bila nak ke jamban..lalu terperasan lah ulamak ini.

    BalasPadam
  3. Menteri UMNO Celaka3 Mac 2011 9:39 PTG

    Muhyiddin sebagai menteri pelajaran memans stendet pukimak!... double standard

    BalasPadam
  4. Berakhlaklah dengan akhlak Rasulullah..kita semua belum comfirm syurga..kecuali nabi Muhammad..pejuang Islam perlu sabar..orang bagi taik..kita beri bunga..InsyaAllah..ada berkatnya.

    BalasPadam
  5. niat pi nuntut ilmu kerana dunia maka jadilah utazh dunia.

    BalasPadam
  6. tu ustazah puki mak namanya

    BalasPadam
  7. kempen yg memburukkan org camni la mencemar imej PAS.. kalau macam ni standard korang pun tak jauh beza dgn diorg

    BalasPadam