Isnin, 14 Mac 2011

Tengokk...Lu orang kenal makcik "Hebat" nii..??


Masyaallah...ape ke jadahnye makcik ni..umor udah nak ngadap kubor..tahu ke ape DNA tu makcik Piah oiii...entah-entah ingatnye DNA tu..Dana Naik Aji...kuah3

Inilah masalahnye orang melayu kite...kena tipu memanjanggggg...datang diangkut dengan bas,makan nasi bungkus lepeh tu duit poket RM10 sorang,pakat melaung dan melalak tak tahu hunjung pangkal..tahu ke kome dosa fitnah dan dosa menceritakan aib orang lain makcik..??pegi la ngaji di surau atau masjid,jangan dipebodohkan oleh pemimpim Umno dari golongan munafik ini..

Oleh kerana mereka takut akan momemtum Anwar dalam PRU 13,takut BN kantoi dan pemimpin macam Hamidah selaku Ketua Penerangan Wanita Umno Malaysia akan jatuh jadi pencacai...

Jadi..spesis macam Midah ini yang jadi Exco kanan Kerajaan Haram Perak akan sanggup lakukan apa saja walaupun mempergunakan makcik-makcik tue yang hidup melarat di kampung-kampung dan tak tahu ape-ape,untuk kepentingan mengekalkan kuase Midah betina haprah ini dan Umno/BN Perak..Hancusss Umnooo....

10 ulasan:

  1. buruk rupa aih org pompuan duk berdemo....jadi hamba politik umno depa nii

    BalasPadam
  2. Makcik Boyot dari Kampung Telo lanjut,Bt Gajah..kah3

    BalasPadam
  3. agak2 berape deme dapt buat lawak badut sarkis tu ye?

    BalasPadam
  4. Kalaulah pemimpim Umno bawa opah-opah ini pergi majlis ilmu di masjid atau surau itu adalah lebih baik dan mendatangkan keampunan Allah,kerana kalau dilihat dari segi umur mereka ini kebanyakannya sudah hampir senja..kasihan..

    BalasPadam
  5. Anak Kurau 56514 Mac 2011 10:41 PG

    Tidak dinafikan,inilah warga kampung yang dapat dipergunakan oleh Umno,jahil tentang maklumat luar,kitab mereka utusan Merayu,otak mereka otak TV3,rujukan mereka ketua kampung yang halang guru masuk surau dan masjid.Jadi..memang layak lah mereka ini "Dibangangkan".

    BalasPadam
  6. oh, melayu bangsaku, sampai bila nak diperbodoh oleh pemimpin sendiri, UMNGOK selamanya!

    BalasPadam
  7. mereka ingat kalau mereka kojol waktu ini,mereka syahid kot.mereka2 ini ingat ini satu jihad.

    kesian mak cik2 ni,malu lah saya tengok mak2cik yg hampir sama tua dengan mak saya,mak saya suka pergi belajar kat surau.

    nur farhana dzulfakar

    BalasPadam
  8. Alahai makcik. Tak payah lah nak demo pasal serah DNA. Berdemolah kenapa harga barang naik ,premium insuran naik, harga minyak naik lagi bagus.

    BalasPadam
  9. Ini la melayu paling bodoh dalam dunia..harga barang naik sampai makan nasi dengan kicap kau orang diammm...minyak naik kau org diammm..anak melayu murtad,zina dan buang anak kau org diam...888 billion hilang kau org diammm...memang sah syaitan bisu!!!!

    BalasPadam
  10. Yang buat demo ni sah-sah mangkuk ayun bertingkat-tingkat.....(suami dan anak-anak tak tolong nasihat ke?)

    BalasPadam