Ahad, 6 Mac 2011

Umno Kantoiii...Inilah Kerja "Jahat" Mereka..??




Akhirnya terungkai siapakah dalang penyebaran risalah lucah dan fitnah yang selama ini bertebaran di Merlimau. Akhirnya Skuad Kamera dapat menjejaki dihari terakhir penamaan calon mengenai taktik kotor pihak lawan.

Penyebaran risalah lucah dan fitnah telah dinafikan oleh pihak lawan dan mengatakan bahawa pihak PAS yang membuat risalah tersebut dan menuduh bahawa sebaran ini adalah dari pihak PAS. Maka segala-galanya telah terbukti dengan adanya gambar di atas.

Lokasi tersebut adalah berdekatan dengan pekan Merlimau berhampiran dengan pasar Merlimau. Keadaan itu menjelaskan bahawa pihak lawan sudah berada di tahap kemuncak dan tidak lagi mampu mencari isu yang berkaitan fakta maka disebrkan fitnah tersebut.


Juragan : Hanya Parti yang tak campurkan Islam dalam perjuangan
syurga neraka takda hubungkait dengan perjuangan Parti saja yang boleh buat kerja
kotor se"Jijik" ini..sebab pemimpin mereka pun menjijikkan...Mampuihhh Umnooo....




1 ulasan:

  1. habih bila dah tahu akan perkara ini jadi kepada pimpinan sila buat laporan polis dan sebarkan laporan tersebut bersama gambaq manusia yg buat kerja nie.. insya'allah ini ada lah bola tanggung utk PR ambik hati rakyat dimana jika laopran polis dibuat kita akan letak beban tersebut diatas pihak POLIS & BN biaq depa jawab isu ini...jika tindakan tak diambil ia bukan salah kita sebab kita dah ikut undang2 dimana setiap yg buat salah kita habaq kat polis...

    BalasPadam