Isnin, 27 Jun 2011

Panass.. Mengapa Bapa Nii "Marah" Sangat Dengan Dato "T"..??

Seorang bapa kesal apabila anaknya yang masih bersekolah diperalat trio ‘Datuk T’ yang mengupah mereka sebagai penyokong sewaktu muncul di Kompleks Mahkamah Jalan Duta Jumaat lalu.

Hal itu didedahkan Suhaimi Ali, 47, bapa kepada pelajar berusia 17 tahun yang mendapat tahu anaknya diupah RM50 untuk ‘bekerja’ selama tiga jam pada hari berkenaan.

“Saya terkejut dan tak tahu, tiba-tiba tengok (dia) masuk akhbar,” kata Shuhaimi yang berang kerana anaknya, Faisal Syafiq, 17, diperalat dan diperdaya trio ‘Datuk T’.

Beliau yang menetap di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Taman Wahyu, Jalan Kuching di sini, dimaklumkan anaknya, kira-kira 30 pelajar sekolah lain turut ditawar RM50 atas tujuan sama.

3 ulasan:

  1. hahaha...sokong bawa rebah namanya tu. Nampak sgt nak niounya...Dato' T adalah Dato' Tipu. Bila la 3 ekor 'T' nak tobat. Umur dah senja. Kat dlm kubur tu sok lu jawab le sendiri.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Yob, aik RM50 jerk? Kedekut!

    BalasPadam
  3. melayu sejak dari dulu2 lagi mudah dijajah olh bangsa asing boktinya dengan rm50 sanggup gadai maruah berlakun sebagai penyokong dato'T dan begitulah melayu sentiasa menjadi barua kepada pehak yang boleh beri sedikit habuang kepadanya walau pun dengan perbuatan yang boleh merosak iman.

    BalasPadam