Isnin, 27 Jun 2011

Tengok nii..Kerja "Bangang" Dan "Bodoh" PSM..??

Gua anggap mengarut betul apabila PSM nak hidupkan kembali fahaman komunis dan nak merampas negara secara kekerasan dari tangan BN.

Sekali gua ingat,memang mengarut habisss..tapi yang gua lagi bengang pasal PSM yang buat baju lambang Rashid Maidin dan antaranya risalah dan kemeja-T yang tertulis nama Chin Peng, Rashid Maidin dan Suriani Abdullah, semua mereka ini mempunyai kaitan dengan PKM.

Semua pasti tahu dan faham,pihak polis sebagai barua Umno sentiasa akan mencari setiap inci kesalahan dan kesilapan oleh parti pembangkang untuk dijadikan bahan provokasi mereka terhadap rakyat dalam menghadapi PRU yang semakin hampir.

Yang bodoh sangat pi buat baju yang mendatangkan "Penyakit" buat apa???Lu orang tengok pulak mcm mana polis,Umno dan Media main kan isu "Perhimpunan Bersih",sehingga pakai baju kuning dalam masjid pun di halau.

Gua rasa inilah kerja PSM paling "Bodoh"kerana menyimpan barang yang boleh menguntungkan BN dan Umno dalam memprovokasi rakyat membenci dan menentang pembangkang.Jangan main suka-suka saja nak buat sesuatu,kita adalah Pakatan Rakyat,lu orang kena bawa bebincang untuk lakukan sesuatu dan mendapat green light daripada pimpinan PR,bukan main ikut suka hati.Bila kena bantai,Semua parti pembangkang yang merasai bahananya..Jangan jadi "Bodoh" macam Umnongok!!


JuRaGan : Apa hal braderrr...Takkan kita asyik nak
tampal kain koyak yang orang lain buat!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan