Khamis, 14 Julai 2011

Fuyoo...Siapa "Otai" Nii.Manyak "Langsi" Ooo..


Ada beranii..?? Hebat Otai ni,inilah semangat yang
perlu diikuti oleh orang muda zaman sekarang..
"Pantang undur sebelum tempur..!!"

Lu orang jangan jadi Si Tua macam Ibrahim Ali..namanya
"Tua Tin Kosong"..Bunyi kuat,tapi kosong..Org. India kata "BrahimPundek"


10 ulasan:

  1. otai ni dari zaman Anwar dlm BN lagi tak pernah ketinggalan berdemo .. itulah Pak Amjal .
    Tuan Punya Restoran AMJAL berhampiran Universiti Malaya.

    BalasPadam
  2. Syabass Pak Amjal..inilah ikon orang muda yang mahu menegakkan kebenaran..

    BalasPadam
  3. pokku(putrajaya)14 Julai 2011 2:22 PTG

    Solute lah dengan Pak Amjal...Itulah semangat ore kelate kato!kredebiliti Pak Amjal boleh menaikkan semangat anak2 muda mcm kami...Takbirrrr!

    BalasPadam
  4. terima kasih kerana memberi contoh yg terbaik pada kami golongan belia2 ni..

    BalasPadam
  5. Inilah ikon orang muda,Penegak dan Penggerak Demokrasi negara. Dia patut ditabalkan sebagai Panglima Jihat Bersih. Inilah semangat pahlawan melayu bukan macam mangkok hayun berahim ali pundekkutty penakut pait macam pondan siam...

    BalasPadam
  6. Orang tue nie sekali Polis pelembang dah masuk Longkang, kena Tear gas dah outnie.. Semangat memanglah tegar, kekuatan takda. Kena ada senjata kalau tidak senjata api, setakat sumpit dan lastik pun dah kira ok gak.. hehehehe

    BalasPadam
  7. MORALNYA IALAH JANGAN JADI KATAK TUA TAPI PEJUANG OTAI ! KATAK TUA BUNYI CROAK CROAK CROAK TAPI TADAK HUJAN !

    BalasPadam
  8. Kira ok la nii..Kalau Perkosa terjerit-jerit nak jihad,rupanya hanya mampu kena tipu oleh Rosmah,pompuan tu hidup mewah sakan,Panglima Pekosa jadi pencacai setiap masa..Dayuss la lu orang..

    BalasPadam
  9. respect aku pada pak amjal,dari jadi malaun perkosa dan pencacai um-no,aku sokong perjuangan nya yang tak pernah malap....

    BalasPadam
  10. Teringat kisah seekor burung yang membawa air untuk cuba memadamkan api yang membakar Nabi Allah Ibrahim.Walaupun usahanya memang tidak mampu memdamkan api tu tetapi........renungkanlah wahai teman-teman ku

    BalasPadam