Rabu, 6 Julai 2011

Mengapa Pulak Dengan Kereta Perisai Nii...

Semalam pihak polis mendendangkan lagu baru tetapi liriknya sama,semenjak tahun 60 an lagi..jumpa parang dan bom botol untuk dibawa ke himpunan Bersih..kuah3

Gua rasa orang asli yang pakai cawat pun tak akan percaya dengan drama bersiri yang bertajuk "Kenakan Bersih rakyat yang sedang ditayangkan di kaca telivisyen setiap rumah di negara ini.

Sanggup pula,buat ikhlan yang memeluatkan dalam TV siang malam pagi petanglalu di siarkan ke setiap rumah semata-mata hendakkan rakyat pecaya bahawa himpunan bersih itu ada haram dan membahayakan negara.

Sudahnya apa pula yang terjadi...Apabila Agong mengizinkan perhimpunan itu dibuat di stadium,maka jatuhlah "Kenaluan" Najib dan Hishamuddin dipa dangan mata rakyat.Kerana sikap double standard dan ganas mereka terhadap penyokong bersih yang tidak bersalah.

Maka ramailah dikalangan anak-anak muda yang tidak tahu apa dia bersih kini mereka cuba ingin tahu dengan hadir beramai-ramai ke stadiu,ini hasil promosi meluas setiap hari RTM dan TV3 suku..Terima kasih di atas pertolongan kalian mempromosi bersih kepada rakyat.

Entah-entah selepas ini pihak polis kecoh apabila terjumpa kereta perisan dan jet pejuang pulak dalam hutan Belum,yang ada kaitan dengan bersih..kah..kah..kah..Hancus Umno..

7 ulasan:

  1. UMNO HARAM JADAH

    BalasPadam
  2. um-no/b-end masih fikir rakyat bodoh wp ada yang bodoh lagi akibat 50th pegang kuasa...jadi dia buat apa dia suka sbb utusan n tv akan halalkan kerjabuat depa....ayuh bangkit untuk golongan yang sedar berjuang untuk masa depan negara yang lebih terjamin dan prograsif.....

    BalasPadam
  3. amenda ler PDRM nih.. ketinggalan kapal betul.. imej BERSIH dah di'bersih'kan dek YDPA, lagu mau guna skrip lama, nak burukkan imej BERSIH.. jgn kan budak tadika, YDPA pun tak percaya citer2 bom dan senapang tuh.. PDRM..PDRM.. wat malu gelaran Di-Raja jer...

    BalasPadam
  4. nampaknya depa dok guna lagi taktik zaman jepun...bilala depa nak pandai sikit....makin ari makin bodo....

    BalasPadam
  5. POLIS raja di Malaysia laa...

    BalasPadam
  6. Penyakit bodoh n bangang ni xde ubat kawan...umporno!!! sudah mau tamat...

    BalasPadam
  7. Bakal Johan Maharaja Lawak.....

    BalasPadam