Isnin, 4 Julai 2011

Kantoii...Apa Umno Nak Kata,Anak Pemimpin Mereka Sokong Bersih..??



Kehadiran Marina Mahathir Semasa Press
Confrence BERSIH 4 Julai (Pagi ini)



Gambar : Ehsan blog edyesdotcom


6 ulasan:

  1. Umno kata..kebetulan Marina nak ke tandas,sbb sakit perut,tiba-tiba di tengok ada orang berkumpul,dia pun join...kah..kah..kah..

    Tamparan hebat pada Najib TanToya..balasan Allah kerana menzalimi dan memfitnah.

    BalasPadam
  2. Selagi kita BERSIH...Allah sentiasa di pihak kita...aminnn...

    BalasPadam
  3. Dimalaysia adalah satu jenayah dan pelik bila anak dan bapa tak sehaluan dalam idealisma politik terutama yg berjawatan tinggi dlm pertubuhan politik......

    Malah seluruh keturunan akan dipulau kalau salah seorang dr keluarga itu memegang jawatan tertinngi party atau terlibat secara aktif terutama dgn party pembangkang.

    Tahniah kp Marina kerana berjaya memecah tradisi ini.harap2 lepasni semua orang boleh bersama2 semeja atau berbaik2 walaupun berlainan pendapat atau party.

    BalasPadam
  4. lu org bole caya ka ni Marina...Madey kaki putaq org Melayu bak kata Karam Singh ibarat taik tumpahnye ke jamban.

    BalasPadam
  5. Kalau dapat tak payah adakan perhimpunan bersih lagi bagus.Nanti menyusahkan diri sendiri je. Kita tak boleh jamin tiada berlaku apa-apa kemungkinan negatif yang akan timbul. Mesti ada pihak ambil kesempatan punya walaupun katalah pakatan pembangkang bersikap macam malaikat 100 %. Nanti ada kutu, samseng jalanan, umno, perkasa dan lain-lain tu pakai baju bersih dan buat onak. Tak tentu pasal jadi huru-hara.Biarlah Allah Taala uruskan semua tu. Kalah, tersiksa, terfitnah, dizalaimi kat sini tak apalah. Pandailah nanti Allah Taala aturkan pembalasan untuk mereka. Tak panjang manapun umur mereka(BN dan konco2nya tu). Paling lama menongkat langit pun 70 tahun. Lepas tu masuk dalam tanah juga. Banyak negara kat dunia sekarang ni yang protes kezaliman pemerintah. Hujung-hujung yang kalah jadi arang. Yang menang jadi abu. Tak dapat hadiah mati syahid pun.

    BalasPadam