Khamis, 21 Julai 2011

Rakyat Perak Nak "TeMuntah" Baca Kain Rentang Zambry Nii..


Mahu ke Doa Puak-puak Lanun ni dimakbul kan..??


11 ulasan:

  1. Makbul ke tidak doa seseorang kite tak boleh persoalkan sbb tu bkn kite yg tentukan..sape pulak kite nak kata org tu lanun..org ni tidak..

    BalasPadam
  2. yang kata pembangkang kejam tu lagu mana pulak?

    BalasPadam
  3. sesiapa pun blh berdoa....rahmat Allah luas...makbul hak Allah....kita pun patut istiqamah berdoa agar bebas dari bn yg zalim

    BalasPadam
  4. mak aihhh!!!!! lawok gilerr!

    BalasPadam
  5. Apa nak takut kalau org kata Umno Lanun..sebab hanya lanun berperangai merampas hak orang lain.

    BalasPadam
  6. ANAK JATI PERAK!21 Julai 2011 5:58 PTG

    apa2 pun idea zambry ni tetap nak meniru pas!awat nak mintak rakyat doa!kan ke zambry n omno lebih kuat,kalau tak masakan bolih merampas kuasa rakyat terbanyak d perak!sudah lah zambry,bertaubatlah,jangan kau cuba membawa rakyat bersama kau dalam menuju kahancuran! ada ke patut,selepas merompak,merampas,lepas tu nak berdoa!memang nak termuntah aku!

    BalasPadam
  7. x takut ke pkai baner warna kuning? isa kang

    BalasPadam
  8. kah kah kah!!!

    BalasPadam
  9. Abdullah bin Ubai bukan saja ujud di zaman Nabi saw....tetapi perangai nya masih ujud hingga ke hari ini

    BalasPadam
  10. kalau ikut hukum yang dikeluarkan oleh ulama terkemuka Saudi dan setara dengannya, kerajaan si zamry ni tak sah, maknanya gaji dan elaun semuanya termasuk dalam subahat. tu sebab depa nak minta didoakan. hanya umno yang tak faham agama saja doakan orang macam ni.

    BalasPadam
  11. lagu apa yg ko nak?mcm2 lagu ada kat dunia niii...1 lagi,buat apa nak ikut perangai yg xelok tu..biarla dia nak kata pembangkang kejam ke apa ke..yg kite nak ikut perangai xelok diorang tu watpe..ko dok kate diorg lanun,ko dgn diorg tu sm jer la..

    BalasPadam