Ahad, 31 Julai 2011

Tengok nii..Umno Pejuang Bangsa atau Bangsatt..??

Terima kasih Pak Jib,slogan Rakyat didahulukan kini sebenarnya perlu diubah kepada slogan "Rakyat Bukan Melayu didahulukan".Kini seperti sudah menjadi satu trend bagi Pak Jib kemana sahaja beliau pergi akan adalah projek juta-juta dilemparkan kepada kaum cina atau india.

Yang jadi Timbalan Menteri pun,tiba-tiba dah jadi menteri.Jadi menteri ini besar Powernya beb..Dan barang diingat inilah masanya kaum bukan melayu mengugut Pak Jib bagi mendapatkan segala bantuan kerana pRU yang semakin hampir,segala-galanya bisa diatur,cakap saja..Tanah,sekolah,saham,bantuan persekolahan,dan jawatan menteri...

Gua ingat lagiii..masa PR memerintah Perak,apabila Hj Nizar memberi tanah kepada para penduduk cina yang telah menduduki sesuatu tanah hampir tiga puluh tahun lamanya..maka,terjerit-jerit sehingga terkeluar anak lidah dan menjadi meroyan orang Melayu Umno Haprak di Perak,mengatakan HJ Nizar mengadaikan tanah kepada kaum cina,dan menjadi kuda tunggangan DAP.

Kini..mengapa MeLAYU Umno diam seperti cicak berak kapur adanya..Pak Jib menyedari bahawa bukan melayu bisa menjatuhkan BN dalam PRU13 ini,sekiranya tembolok mereka tidak dipenuhi..inilah ketakutan yang semakin terserlah dikalangan pimpinan Umno Haprak ini.Tetapi orang melayu diam membisuuuuuu.....

Orang melayu pun dilihat sudah berani mengugut pulakk.. lalu meminta daripada YB mereka,tetapi kasihan,kerana pemikiran zaman Tun Razak masih lagi diamalkan di Kampung-kampung yang Hardcore Umno,maka pemintaan mereka berlegar sekitar meminta Bangku Dewan dan Khemah,Baju bola dan bolasepak,papan tanda masuk ke kampung,misen rumpun dan gergaji pokok.Ditambah sikit,bantuan membaiki tandas untuk orang miskin.

Inilahlah permintaan yang sekiranya dapat diberikan oleh pimpinan Umno,maka jangan gentarrr beb,Unit Peti Undi kampung tersebut akan berpihak kepada Umno kerana membalas budi dan bantuan yang diberikan.

Maka sampai bila orang melayu hendak di perBanganGkan,bagi gua sampai bila-bila beb..selagi mereka tidak kembali kepada Islam dan meyuburkan kampung mereka dengan program-program kearah menjadikan masyarakat celik agama.

Akhirnya melayu Umno terpaksa beralah walaupun hidup derita,gara-gara ingin melihat pimpinan mereka pertahankan kuasa dan Umno terus memerintah.Maka anak bangsa yang akan datanglah yang akan merasai keperitan dan bahananya.Jangan sampai suatu hari nanti mereka meludah lalu mengatakan ini bukan pusara pejuang-pejuang bangsa tetapi inilah pusara pejuang-pejuang Bangsatt..!!



JuRaGan : " MELAYU BANGANG...UMNO MENANG"




3 ulasan:

  1. Mana ketua PERKOSA IBRAHIM KATAK ALI?? AWAT MU DIAM..?? PEMBELA BANGSA MELAYU KONON..!! CAKAP TAK SERUPA BIKIN..!!PTUII...!!

    BalasPadam
  2. Pasal tu la orang muda yang celik maklumat,tidak kebuloq nak menyokong Umno.Daripada biasiswa kepada pinjaman,DEB hancusss,peruntukan berjuta-juta untuk orang melayu licau habis disapu pemimpin bangsat umno.

    sudahnya orang melayu melukut ditepi gantang!!!

    BalasPadam
  3. mana cik im ketua kumpulan katak pembela melayu katak awat tak bunyi ong ong ong atau kruag kruag atau kuang kuang.

    BalasPadam