Isnin, 19 September 2011

Lu Orang Tahu Siapa Punya "Kerja" Kotor Nii..??

Ingatt beb...Umno seperti yang lu orang ketahui adalah sejenis makhluk perosak yang setiap kata-kata dan kenyataan pimpinan mereka berlawanan dengan apa yang mereka ucapkan..Jadi dengan kenyataan di bawah ini,pasti rakyat di negeri kedah dan Malaysia khasnya dapat menghidu bau hapak najis yang ditinggalkan...

Umno Negeri Kedah hari ini menafikan penglibatan dengan pemasangan poster yang mengkritik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menggunakan logo PAS dan kerajaan negeri Kedah di beberapa kawasan di sekitar Alor Setar semalam.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata Umno Kedah sendiri tidak bersetuju dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab seperti itu.

"Kalau kita (orang Umno) yang nampak poster-poster itu, kita juga akan buat laporan polis. Biar polis siasat dan kita akan ketahui 'tangan jahat' mana yang buat kerja itu," katanya kepada pemberita di sini, Isnin.

Beliau mengulas dakwaan kononnya Umno bertanggungjawab memasang poster berkenaan sempena kehadiran Anwar di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Parti Keadilan Rakyat (PKR) Negeri Kedah di Stadium Sultan Abdul Halim sini, Ahad.

Poster itu yang mengkritik Anwar dan menggunakan logo PAS dan kerajaan negeri Kedah dipasang di beberapa tempat di sekitar Alor Setar.


JuRaGan :Apa-apa pun...Sendiri Mau Pikir la beb..


4 ulasan:

  1. Sahhhlah koje kerih telanjang!!

    BalasPadam
  2. photostat kalu mungkin pas..
    kaler-kaler kalu, sudah terang lagi bersuluh..

    BalasPadam
  3. Kan diorang ni suka kerja2 macam ni, tapi takkan nak ngaku kerja kotor begini diorang punya! Jenis pejuang BANGSAT!

    BalasPadam
  4. Konfirm 1000% PENCACAI/TOTOK/PARIAH umNGOK punya keje. Pastu nak cuci bagitau bukan kerja depa. 54 tahun kenal sangat perangai umNGOK nie.

    -wakleman

    BalasPadam