Isnin, 10 Oktober 2011

Terkini..SMS Pang Chow Bikin "Sebak" Penyokong PAS..

Baru terima sms sebentar tadi dari Mr Hu Pang Chow, Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS, DHPP berkaitan laporan Surat Khabar Sinar Harian.

"Saya Hu Pang Chow (Ketua DHPP Pusat) menafikan dengan sekeras-kerasnya mengatakan DHPP enggan sokong parti (PAS) jika hudud dilaksanakan dan ancam tinggalkan PAS yang disiarkan dalam Sinar Harian hari ini. Sebagai salah seorang pengasas Kelab yang kini jadi DHPP, tidak ada sebab saya buat demikian, umpama rumah yang dibina dengan duit, masa dan tenaga saya tiba-tiba dibakar oleh saya sendiri atas sebab bocor sikit didapur."- Parlimen Kota Raja

JuRaGan : Gua Tabik sama luu..Hebat braderr Pang Chow ni.Harap para
blogger siasat dulu sebelum kita hentam orang yang telah banyak
berjasa seperti beliau..Jangan kerana nila setitik,rosak gulai se kawah.
Umno Haprak sentiasa menangguk di air keruh!!




15 ulasan:

  1. Pang Chow, hang saman je sinar hairan tu. Bior demer bankrap

    BalasPadam
  2. Syabas kepada beliau,bkn senang orang bukan islam menjadi penyokong PAS,tidak ada satu keistimewaan pun yang beliau dapat,cacian dan hinaan adalah.

    Oleh itu,sudah sepatutnya kita penyokong PAS menjaga hati dan perasaan beliau.Bukan mudah utk kita menemui insan seperti ini,cuma kita doakan beliau agar mendapat Hidayah.

    Ingat!! Umno sentisa dan tidak pernah leka mencari ruang untuk memecah belah dan melemahkan PAS!Wassalam..

    BalasPadam
  3. Dapd cincin permata yg bernilai jutaan ringgit sampai lah ke fakta sejarah nak di belitkan oleh Umnopurno.

    Memang dahsyat umnopurno ni....
    Wa respect la dasar pembelit umnopurno ni.

    BalasPadam
  4. kah kah kah!
    mari kita jalan "BULAN TANPA SINAR HARIAN". Penyokong PR pulau SINAR HARIAN selama sebulan.

    BalasPadam
  5. kesimpulan..akhbar umporno akan sentiasa putar belitkan kenyataan pimpinan pakatan..tak kan kita duk diam je kot..dulu kempen boikot akhbar jalan ke tak lagi?????

    BalasPadam
  6. aku sokong ,saman jer , aku sanggup tolong derma setakat yang mampu bayar peguam..cilaka umno

    BalasPadam
  7. kadang-kadang puak pimpianan kita pun bangang juga... cakap tak mau buat research langsung... bagitau rakyat bila kuliah dan ceramah, umat yang yang bijak tidak akan dipatuk ular pada lubang yang sama, tapi depa yang buat dulu... berhati-hatilah

    BalasPadam
  8. Ghapla betullah sapa yang baca Sinar Harian. Bukankah Sinar Harian pernah di'ban' oleh Kerajaan PAS Kelantan kerana maklumat yang disiarkan bercanggah.

    Tolonglah jadi orang beriman yang takkan dipatuk untuk kali kedua pada lubang yang sama.

    BalasPadam
  9. Salam,

    Apa2 yg negatif disiar oleh media haprah jgn terus percaya, adeyyy!

    BalasPadam
  10. HARAM JADAH UMNO YAHUDI..TAK KIRA SAPA PUN ASALKAN HENDAK SOKONG ISLAM UMNO HARAM JADAH AKAN CUBA SEDAYA UPAYA MERANCANG DAN GUNAKAN MEDIA UTK FITNAH DAN BUNUH PERJUANGAN MEREKA..BETULAH UMNO INI JENIS PARTI YANG "CELAKA"..TUNGGULAH SAAT KEHANCURANMU AKAN TIBA!SESUNGGUHNYA PERANCANGAN ALLAH MAHA HEBAT!

    BalasPadam
  11. Saman saja semua akhbar yang ditulis oleh segala BAPAK PEMBOHONG TU.Biar dia tau langit ni tinggi atau rendah.

    BalasPadam
  12. Kpd kita semua khusus yg mengaku Islam; fenomena ini tlh Allah rakam dlm surah An-Nashr:Bila dtg pertolongan Allah dan kemenangan (1) dan engkau akan melihat orang masuk/sokong agama Allah dgn berbondong-bondong (3) maka, bertasbihlah dgn memuji Tuhanmu dan minta ampun kpdNya, sesungguhnya Dia Yg Maha Penerima taubat.

    kpd pendokong UMNO, marilah bersama jamaah yg menjadi Pendokong Agama Allah/Islam. Takbir !!

    BalasPadam
  13. SINAR HARIAN DAH LAMA PERAGAI MUNAFIK..ORANG PAKATAN RAKYAT MASIH TAK SEDAR DIRI MEMBACA SURAT KHABAR NI...APA NAK JADI...TOLONG SELIDIK SIAPA DIBELAKANG SINAR HARIAN...

    BalasPadam
  14. ITULAH PERANGAI SURAT KHABAR YAHUDI..MULA-MULA DIA BAGI PR SERONOK DENGAN BERITA SEOLAH-OLAH TIDAK BERPIHAK MANA-MANA,APABILA PENYOKONG PR DAH PERCAYA DENGAN SURATKHABAR DAJAL INI,MAKA DIA AKAN SUNTIKKAN JARUM UTK PECAH BELAHKAN PR!

    BalasPadam