Isnin, 21 November 2011

Binatang Pun Tak Buat Macam Ini...

Mayat seorang bayi lelaki yang dipercayai baru dilahirkan dan cukup sifat, ditemui di kawasan pembuangan sampah di Jalan 4/6 Pandan Perdana, di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, ACP Amiruddin Jamaluddin, berkata bayi itu ditemui sekumpulan pekerja sebuah syarikat memungut sampah pada kira-kira 5.30 petang.
"Mayat bayi ditemui dalam keadaan berbungkus dengan baju wanita dan tuala biru muda," katanya.
Beliau berkata, mayat bayi malang itu dihantar ke Hospital Ampang untuk bedah siasat.

"Temu bual dengan penduduk setempat setakat ini tidak memberi sebarang maklumat lanjut. Bagaimanapun kita sedang mengesan individu yang bertanggungjawab," katanya.

JuRaGan : Ada juak-juak Umno kata setiap gejala sosial jangan nak salahkan Umnouuuuuuu..
Wa bukan nak salahkan Umnouuuu cuma setiap kesalahan adalah dari Umnouu.

Bepandukan kenyataan Ulamak Besar Sheikh Yusuf Al Qardhawi apabila seorang menteri bertanya kepada beliau bagaimana jalan penyelesaian mengenai masalah gejala sosial yang semakin meruncing di negaranya,Maka tanya ulamak besar ini kembali,"Apakah sistem yang diguna pakai oleh pemerintahan??" Lalu dijawab oleh menteri tersebut iaitu sistem Barat (Sekular).Lantas Yusuf Al Qardhawi berkata "itulah segala puncanya."

Di negara kita siapakah yang memerintah???Parti cap kepala paipkah??Jawabnya..Umnolah yang memerintah,dan dengan sombong serta megah mengguna pakai sistem Barat atau sekular yang diamalkan oleh barat yang jelas membawa kehancuran kepada manusia.Inilah kesalahan dan kejahatan Umno yang tak dapat untuk di maafkan!!

Mengapa Umno taknak guna sistem Islam,sebab pemimpin Umno yakin sistem Barat lebih baik daripada sistem Islam...Syirikkkkkkk..Nauzubillah...Lu sendiri boleh pikir beb...Jauhi Umno.Selamatkan Umat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan