Ahad, 20 November 2011

Tengok beb..Artis Ini Mengundang "Laknat" Allah..

Apa sudah jadi dengan artis yang dipuja-puja oleh orang melayu ini,selepas kontrovesi minah ni berpakaian bikini di pulau puket yang yang heboh diperkatakan kini minah ni buat hal lagi,seolah-olah masyarakat islam di negara ini dayus dan dicabar,seolah-olah minah ni kata "apa lu orang boleh buat beb..??" "Mana ada undang-undang boleh halang aku nak pakai apa pun!"

JAKIM ke Jakun ke,semuanya hanya sebagai bahan persenda oleh masyarakat artis.terbukti apabila 4 orang minah yang diberikan kaunseling di serawak oleh JAIS tetap berani dan mencabar JAIS apabila meneruskan usaha mereka menyertai ratu cantik,dan yang hebatnya lagi mereka menang..ha3

Inilah nasib penggiat agama di negara ini,apabila pemimpin mempersendakan agama,maka rakyat pula akan menghina agama tersebut.ini terjadi kerana contoh jijik yang dipaparkan oleh pimpinan negara di kalangan Umno itu sendiri.

Ingatlah apa yang diperkatakan oleh nabi,dua golongan yang sekiranya baik.maka baiklah rakyatnya,tetapi sekiranya mereka ini jahat,maka jahatlah rakyatnya,siapakah mereka ini?mereka ialah Ulamak dan Umarak (Pemerintah).






Sepatutnya,golongan artis ini sudah ditetapkan oleh pihak pemerintah cara berpakaian yang yang sesuai,dan bagi mereka yang melampau dalam berpakaian dipanggil dan berikan kaunseling sebelum menetapkan tindakan yg sewajarnya terhadap kesombongan mereka melanggar perintah Allah.

Inilah peliknya pemimpin umno yang mempunyai otak biul,kalau artis berambut panjang,digam beberapa tahun,walaupun tidak melanggar perintah Allah.Tetapi bab aurat yang terang-terang melanggar perintah Allah dan boleh memudaratkan masyarakat dibiarkan,mungkin kerana isteri mereka pun 2 kali 5 beb..atau nafsu pemimpin umno memang sesuai dan mereka ini terliur dengan cara artis ini berpakaian...Nauzubillah..

Maka pikir-pikirkanlah..jangan sampai mereka ini sudah berani bertelanjang baru kita ingin mengambil tindakan.Sedangkan mereka menjadi idola golongan remaja,seperti apa yang diperkatakan oleh minah kat atas ni,"walaupun ada dikalangan masyarakat yang benci kepada beliau tetapi lebih ramai yang simpati dan memberikan support untuk beliau berani membuat sesuatu perubahan.

"Fuhhh...jangan mengundang laknat Allah,yang hadirnya tidak mengira siapa baik atau jahat semuanya kena tibai,kecuali mereka yang menyuruh kepada kebaikan dan mencegah kepada kemungkaran.Beringat sebelum terlambat dan yakinlah hanya Islam jalan penyelesaian!!

12 ulasan:

  1. kalau dulu zaman penerapan nilai2 Islam (tak taulah zaman siapa, artisnya sentiasa berpakaian sopan dan lelakinya rambutnyapun berfesyen yang dibenarkan ... tak taulah ni zaman apa, pemimpinnya siapa semuanya dah menjolok mata bukan menyolok mata lagi ingatlah semua dunia ni tak kekal lama akhirat nanti kekal abadi.. betul tak ustadz..

    BalasPadam
  2. inilah bangsatnya pemimpin Umno,orang cakap pasal islam dan ajak manusia menyembah Allah dia tahan dan tangkap pasal takda permit,tapi kalau bab menaikkan nafsu mereka macam ini.mereka puja.untuk itu saya menyeru kepada pecinta kebenaran Jauhi Umno parti yang dimurkai oleh Allah.

    BalasPadam
  3. agak2 ler.. Tak kan bab pakaian nak slahkan UMNO. Mcm sendiri x ader salah? Tak kan juga anak2 isap dadah, merempit dll salahkan UMNO.

    BalasPadam
  4. yg memerintah skrang puak apeco UMNO so tanggungjawab kenalah pemimpin apco tanggung. Takkan nak salahkan alien kot???

    BalasPadam
  5. boleh ke pimpinan umno cakap pasal tutup aurat..??hu3

    BalasPadam
  6. Pejabat agama tangkap orang yang bagi ceramah agama je...macam bob lokman orang macam ni dia takut sbb dia dilindungi UMNO....JAIS mencari keredhaan UMNO bukan keredhaan ALLAH SWT.

    BalasPadam
  7. Kalau tak mahu UMNO disalahkan dalam semua kejahatan yang berlaku sekarang... senang je, semua rakyat berhenti beri undi pada UMNO, dan beri undi pada Pakatan Rakyat. Selepas tu jika keadaan ini berlaku lagi... orang takkan salahkan UMNO... orang salahkan Pakatan Rakyat.

    Yang lebih mudah... dalam PRU13, UMNO tak payah bertanding... jadi kalau kalau masalah berlaku makna itu salah parti lain selain UMNOlah.

    BalasPadam
  8. Mana boleh UMNO takyah bertanding??? mcm mana nak rembat duit rakyat????

    BalasPadam
  9. betul2 kalau x menang camne pak menteri umno nk sebat duit rakyat.....n camne nk bg bini dia pakai cincin berlian...hahahaha

    BalasPadam
  10. pasal pakaian pon salah UMNO?

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    senak perut aku ketawa siakkkkkk

    BalasPadam
  11. kalau tak silap aku...bukan ker artis pompuan tu anak seorang penyanyi kesayangan Nik Aziz?

    ermmmmmm hik hik hik

    udah2 ler...pikir la guna akal, jgn ikot Mat Sabu. dia tu pikir pakai lutut pon kantoi gak

    jap...aku nak sambung ketawa lagi

    KAH KAH KAH KAH KAH

    BalasPadam
  12. kita doakan semoga allah swt memberi mereka hidayah, kita pon blom tentu lagi.

    BalasPadam