Ahad, 25 Disember 2011

Kantoi Lagi..Tersilap Tangkap Dato' Pulak..

Pengerusi Pusat Fidlot Nasional (NFC) Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, berkata ahli perniagaan berpangkat Datuk yang diberkas pihak polis baru-baru ini tidak mempunyai kaitan dengan beliau atau mana-mana anggota keluarganya.

Katanya, individu tersebut juga tidak pernah berkhidmat dengan NFC.

Semalam, reman terhadap lelaki tersebut berhubung kes dana NFC dan pembelian sebuah kondominium mewah di ibu negara disambung selama tiga hari lagi bagi membantu siasatan kes itu di bawah Akta SPRM 2009.

Isu mengenai NFC itu berbangkit ekoran Laporan Ketua Audit Negara 2010 Oktober lepas yang menyatakan NFC gagal memenuhi matlamat penubuhannya manakala pembangkang pula mendakwa berlaku penyelewengan dalam pengurusan dananya

5 ulasan:

  1. sah..takda perbincangan dengan suami shahrizat,lain kali kalau Umno nak menipu pun,atau nak selamatkan pemimpin kau orang,bwlah berbincang dulu,sekarang sudah kantoi..kah3

    BalasPadam
  2. macam cite "Labu Labi" labu dan labi tertangkap bapak cikgu murni,si misai kontot.

    BalasPadam
  3. aku rasa yg paling malang dato' yang jadi kambing hitam ini,sbb tak dapat bayaran yang dijanjikan oleh umno,krn Lokonan tak jadi.kesihannn umno nak menipu tapi tak reti.kah..kah..kah..

    BalasPadam
  4. Malaunya jadi manusia.

    BalasPadam
  5. Yang patut kena tangkap dok habaq tang orang yang kena tangkap. Ha ha ha SARKIS !!!!

    BalasPadam