Ahad, 26 Februari 2012

Bongkarr..Penangkapan Terancang Puak "Jahat" Terhadap Utz Badrul..

Pemimpin kanan PKR, Dr Badrul Amin Baharon menafikan laporan media bahawa beliau ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) di Kuantan awal pagi semalam.

Dalam kenyataan yang diperoleh, Badrul Amin berkata, wanita berkenaan telah menghubunginya kelmarin dengan nada cemas dan menyatakan hasrat untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri.

Bagaimanapun, menurut Badrul Amin, beliau telah menasihatkan agar wanita berkenaan tidak berbuat demikian.

Badrul Amin juga berkata, beliau akan hadir di pejabat Jaip esok untuk diambil kenyataan oleh agensi itu.

"Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian. 

"Walau bagaimanapun pada jam 2 pagi 25 Februari (semalam), beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa dia sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin PKR (di sebuah hotel di Kuantan)," katanya dalamk satu kenyataan dikeluarkan semalam.

Badrul Amin juga berkata, beliau telah telah mengenali pasangan suami isteri terbabit sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrahnya.

"Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. 

"Dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin," katanya lagi.

Oleh itu jelas Badrul Amin, atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, beliau membantu wanita berkenaan mendapatkan bilik penginapan. 

"Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya.

"Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

"Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka," katanya sambil menambah, "namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik."

Dalam kenyataannya, Badrul Amin juga berkata, hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jbatan Agama Islam Pahang (Jaip) tiba dan menahannya berseorangan dalam bilik.

Sehubungan itu, Badrul Amin juga berkata, Kenyataan Timbalan Pengarah Jaip bahawa beliau ditahan oleh pegawai-pegawai penguat kuasa jabatan itu ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. 

"Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. 

"Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan Jaip pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini," katanya lagi.

Katanya, dengan penjelasan itu beliau berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. 

"Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya," katanya lagi.

JuRaGan : Kalau nak menang PRU pun,janganlah Aibkan orang sampai mcm ini,Ini namanya kerja Bangsat hanya orang yang bangsat tentang Agama sahaja mampu dilakukan perkara keji yang dilaknat Allah ini...Tapi kerja siapa.??Tepuk meja..tanya ketua cawangan Umno..??kalau2 mereka tahu..

13 ulasan:

  1. mengapa tiap satu2 terjadi umno disalahkan.apakah kita tidak pernah menongak ka langit dan tahajud ditengah malam,memejamkan mata,menenangkan fikiran,lapangkan dada,memikirkan apa yg terjadi sememang nya ada yg tak kena diatas diri kita,,kita selalu mengaidkan org,allah bayar kes bro,,,fikir2lah,,,ingat apakah hukum klu kita menyongkong perbuatan maksiat,,,,,,,3 pagi buat apa dlm blik,,,,,,klu nak tlong pun ajak la kawan2 atau kat lobi hotel aja tempat awan,,,tak lojik alasan

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab tiada makhluk yang lebih jahat selain Umno..

      Padam
    2. parti ajaran sesat(pas)lagi menyesatkan=anwar=yahudi laknatuLLAH= parti ajaran sesat=neraka(jika x bertaubat nasuha) sama2 ngan dajjal laknatuLLAH..iblis laknatuLLAH

      Padam
    3. Zukfeqar ,

      UMNO tu adalah orang melayu dan islam di malaya ni duduk didalam forum politik. Jadi rumusannya di sini ialah "tiada mahkluk yang lebih jahat selain UMNO.." sama erti UMNO lebih tinggi makam jahatnya dari IBLIS dan SYAITAN? Lebih jahat dari ZIONIS ISRAEL? macam tu? Adakah ini ijtihad anda?

      Padam
    4. Sb bila gua istikharah jer mesti nampak pas n bln...asal bgn tengah mlm jer nampak umno dok ada tanduk siap api nyala2....tu psl sumer yg jahat ada kaitan ngan umngok ......x reti2....

      Padam
    5. Sb bila gua istikharah jer mesti nampak pas n bln...asal bgn tengah mlm jer nampak umno dok ada tanduk siap api nyala2....tu psl sumer yg jahat ada kaitan ngan umngok ......x reti2....

      Padam
    6. X payah la lu berkias2 bro...byk lg kerja jihad kami org pas dpd nak menfitnah org...mmg org umngok dr kecik dah islam tp kalu setakat alim cam abu jahal sama gak digelar kufur...hukum allah pun lu org xleh nak mertabatkan blh mengaku muslim....dah ler gi main jejauh....org xde pendidikan blh lu tipu...

      Padam
  2. mana pergi bini badrul amin tu?ataupun kawan2 perempuan utk uruskan bini orang tu?kenapa sampai masuk dalam bilik bersama2 bini orang tu..?si bangsat badrul amin tu kata dia dah kenal bini orang tu dah 1 tahun lebih(dah lama hubungan ni)..dah tu suami perempuan tu yg tangkap sibangsat badrul amin berserta 20 orang saksi..so apa lak kena mengena dgn UMNO???..elok kamu ni(juragan)di buat report polis dan samam rm100 juta kerana mefitnah UMNO...

    BalasPadam
    Balasan
    1. halo bro, buat apa kita fitnah sedara semuslim kita, kita bukan berada disitu sewaktu perkara sedang berlaku alih alih kita lak memandai mandai tuduh khalwat, kan nabi pernah kata tak sempurna iman kita itu selagi kta tak menyayangi sedara kita semuslim...kalau salh betulkan bukan aibkan

      Padam
  3. umno makhluk jahat,,,anda pasti,,,tudohan yg terlalu keras dlam kebecian,,,apa kah semua nya sepurna di sebelah sana,,,gua rasa 2x5,,,bro,,,yg salah ada sebab tuhan jadikan,,,tepok dada tanya selera,,jangan banyakan lagi soalan tuhan dialam kubur nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pakai ketapap putih pastu tepok cipap timang kote dgn bini orang bary dapat selera...

      Padam
    2. pakai ketayap putih pastu tepok cipap timang kote dgn bini orang baru dapat selera..baru betullll

      Padam
  4. umno tak jahat cuma keparat ke. pencacai umno suka mende-mende khurafat, jadi doranglah yang memang sesat. kesian korang kalau sampai mampos tak dapat hidayat!!!

    BalasPadam