Ahad, 19 Februari 2012

Panas Beb...Pemuda-pemuda ini Telah "Menyakitkan" Hati Umnuuoo..

Inilah suasana yang membuatkan Juak-juak Umno semakin gelisah..Kerana ramai dikalangan orang muda sudah mendekati Islam dengan menghadirkan diri kepada majlis-majlis ilmu dan ceramah agama,sudah Pasti apabila diamati,maka dibelakang setiap program yang menjuruskan pemuda islam kepada agama dimainkan oleh PAS,suatu parti Dakwah dan Politik,yang mengajak manusia kepada Islam,maka ingatlah barangsiapa yang berada dan menyokong perjuangan islam maka mereka akan diberikan juga ganjaran hasil amal dan aktiviti islam Parti tersebut..InsyaAllah..


Berbanding dengan Parti Hidup Melayu Umnuuooo,yang terpaksa menggunakan artis dan program maksiat untuk menarik golongan muda-mudi kearah menyokong  mereka seperti yang kita lihat selama ini.Artis yang menyertai Umno akan meneruskan aktiviti maksiat mereka,kerana Umno adalah platform terbaik untuk menyuburkan kehidupan mereka sebagi artis.Maka segala aktiviti dan kerja maksiat Umno ini,akan sama dikecapi oleh penyokong dan pengundi mereka..Nauzubillah..


Aslim Taslam..Islamlah Pasti kamu selamat..Maka tiada cara dan pendekatan yang terbaik untuk mengajak dan mentarbiyyah golongan muda ini,kecuali dengan program islam yang dapat mendekatkan mereka kepada Allah dan secara automatik mereka akan menjauhkan diri mereka dengan Umno!!Lantaran itu,sudah pasti Umno sebuah parti Sekularr di negara ini menjadi "Takut dan Meroyan" dengan perkembangan terkini terhadap anak muda yang semakin sukar untuk dilalaikan dengan program maksiat anjuran Umno.


Tahniah kepada amilin-amilin (Petugas agama ) dalam PAS..teruskan mentarbiyyah golongan muda..Sudah pasti kalian akan lihat Umno semakin menderitaaaa....

Gambar : Sekitar Ceramah Agama Utz Azhar Idrus di Manjung semalam.





4 ulasan:

  1. Aku bersyukur menjadi Ahli PAS..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan lupa...pastikan anda dan mereka telah berdaftar dengan SPR dan keluar mengundi pada hari pengundian...

      Padam
    2. Insyaallah sudah pasti!Inilah satu jihad me"Mampus"kan Umno!Parti sekular yang menolak syariat Islam,pada PRU13 nanti.

      Padam
  2. SYABAS & ALHAMDULILLAH ;) nanti ramai2 undi selain umngok sekutu apco !

    BalasPadam