Sabtu, 18 Februari 2012

Terkini..Kehadiran Najib Ke RTC Gopeng,Tiada Sambutan..??

Lenganggg,,tiada sambutan!! inilah kenyataan yang akan dikeluarkan oleh suratkhabar atau blog "Barua" Umno kalau gambar diatas ini ialah program Pakatan Rakyat.Tapi gua nak bagi tahu gambar kat atas tu ialah kerja-kerja persiapan awal sambutan lawatan Pak Najib dan RosMEWAH ke RTC Gopeng pada pukul 3.00 ptg ini.

Ada juga member gua tanya,mengapa ditukar nama "Terminal Makanan Negara" Kepada "RTC"..?? Kerana belanja untuk menukarkan nama yang telah dipromosi ke seluruh negara sudah pasti membabitkan jumlah wang yang besarr..gua kata "Lagi banyak belanja,lagi banyak pemimpin Umno boleh soglap..kuah3"Tapi,member gua yang sorang ni lain pulak jawapannya..member gua jawab,untuk menghargai jasa RosMEWAH".."mengapa pulak..??"sebab RTC maksudnya..Rosmah Tarak Centre.


Kalau lah gambar kat atas bersabit dengan program PR,sudah pasti ulasan media pencacai Umno dengan tajuk muka depan,"Tiada sambutan,pihak penganjur kecewa" atau "Rakyat kini tolak Pakatan Rakyat" atau "Rakyat kini sudah tahu menilai"..seperti ulasan "Bangsat" mereka pada konvesyen PR di Kedah baru-baru ini.

Itu suratkhabar atau blog tarak centre bro..blog pencacai..kalau blog PR mestia ada integriti sebab yang menilainya Allah s.w.t...Hancuss Umnuuooo...

Maklumat Terkini 3.36 ptg: Hujan lebat dengan angin kencang menyambut kehadiran Pak Najib dan RosMEWAH,diberitakan kepada gua,para pengunjung bertaburan lari mencari perlindungan kerana angin bertiup kencang,memaksa program terhenti sebentar...Inilah Tentera Allah...




13 ulasan:

  1. Tadi semasa aku singgap jap di RTC,aku bertembung dengan 4 buah bas,aku tengok mereka ni pelik sikit,bila aku dengan bahasa mereka,rupanya orang asli.wow! sampai 4 bas datang nak sambut Najib,itu baru orang asli..yang pasti ada duit poket RM30 lagi.

    BalasPadam
  2. RTC aku ingatkan rosmah tetap comel.rosmah tak centre rupanya

    BalasPadam
  3. Keadaan di RTC memang mendung habiss..memang nak hujan lebat,takut jadi seperti angin ribut di Pasir Gudang tempoh hari,Takut Najib melayang,Rosmah tetap berdiri tegah,sebab berat badannya.

    BalasPadam
  4. Salam semua...

    Saya nak tanya, kalau 1 malaya ada RTC (RosmEWah Tak Centre), apa jadi dgn FAMA???

    Alias Bin Hasan.

    BalasPadam
  5. itu petanda umno/bn nak bungkus....najib/rosmah jangan lari yer,mari kita lihat sapa yang kena????

    BalasPadam
  6. Katanya dilanda banjir. Tengoklah beritanya kat TV mlm nanti.RTC sebenarnya membawa makna Ready To Close - para peniaga diimport dari pasar tani seluruh negara - gerai percuma ! Lepas 20 haribulan ini, lenganglah balik tempat tu...semua lakonan nak tipu Najib dan orang ramai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Paling parahhh..cina pasar borong Ipoh yang diarah ke RTC ini,buat nohen saja..akhirnya RTC terpaksa dijadikan pusat perkhidmatan kerajaan,Apa umno boleh buat dengan orang cina ni???

      Padam
    2. Tuan ,, sememang nya melayu dah lama kena TIPU....

      Padam
  7. Aku pernah pergi program UMNO...iaitu program AADK (Agendi Anti Dadah Kebangsaan )...setiap kepala dapat RM40x 2= RM80...hotel semua dorang support...fuhhh memang ramai...kat Dataran Merdeka!Cisss!

    BalasPadam
    Balasan
    1. inilah beza perjuangan jihad org mukmin dgn fasiq...org mukmin berjihad ke jln allah dgn nyawa dan harta benda sendiri tanpa perlu diupah...suatu perniagaan yg melepaskan diri dari azab yg pedih di akhirat kelak sesuai dgn firman Allah dalam surah as-Saff ayat:10-11...tp bg puak2 yg cintakan dunia hanya mengharapkan balasan dari makhluk di dunia dgn menjilat-jilat nikmat yg sementara...udah2 ler tu duduk dlm umngok....hanya bertuankan thogut...

      Padam
    2. Terbaek,,, no money no go, itu kata org UMNGOK but kata org Mukmin no money i also go with my own money ,,, hehehehehhe

      Padam
    3. Kalau tak bagi imbuhan, disediakan bas & tak paksa org gomen dtg.. Ada ke org nk dtg gamaknya?? Rata2 org melayu jer.. Mmg bungkus la BN kalau tk buat gitu.. Memerintah dalam kebencian rakyat tkde maknanya

      Padam
  8. Eloklah....pemimpin yg byk menipu dan menzalimi rakyat dan dirinya sendiri

    BalasPadam