Khamis, 16 Februari 2012

Tengok nii..Lu Orang Mesti Tak Caya Ini Menteri Umno..


Mesti lu orang ingat gambar kat atas ni,mamak jual roti sedang tidur dalam masjid..Tapii sebenarnya Inilah Zambry MB Haram Perak..kata dan ulasan dari blogUmnuuoo beliau beriktikaf dan BerQiamullail di Masjid Jamek Tg Malim..betul ke??Gua pun tak tahu beb..sebab blogUmnuoo hanya layak untuk kisah lucah saja..Gua takut gambar ni dah diedit,hanya semata-mata nak naik nama mamat Zambry yang akan pelingkup pada PRU akan datang nii..kalau betul,baguslah...Tapi,pimpinan Pas tak pernah nak menunjuk pun..takut hilang keihlasan..

14 ulasan:

  1. Moga2 Zambery di beri hidayah..

    BalasPadam
  2. Saya pun orang pas. Sokong Pas, pangkah Pas. Tapi kalau org umno buat amalan baik, tak perlulah kita kutuk. Dia nak berkiamulail biarkan lah. Orang nak beramal bairlah. Yang ambik dan keluarkan gambar pun bukan dia, dia tengah mendengkur. kalau nak kutuk pun, kutuk lah apa keburukan yang dia buat. benda baik seperti kiamulail buat apa kita nak kutuk. Nak menambah dosa buat apa. Tak kan kita pun nak ikut perangai bloger umenoo jugak. Korang buka peluang kepada blogger umenoo tibai korang sebab korang kutuk orang buat benda baik. Dia tido sebelum buat kiamulail, bukan datang sambut Thaipusam. Kalau dia sambut Thaipusam, lantaklah korang nak kutuk pun, aku pun sokong....ya lah macam yang sorang lagi dengan bini dia tu. Atau tibai ostad yang hari tu cakap begitu, tapi hari ni cakap begini pulak. Tibailah, aku sokong. Tapi bab mamak ni nak buat amalan baik yang digalakkan oleh Islam, tak perlulah kita tibai!

    Gunalah akal sikit dan jangan main tibai semacam!
    Korang berapa kali buat kiamulail dah sepanjang hidup korang??

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa hal engko nak kecoh??takda sapa kutuk dia pun,yang engko jadi sawan babi semacam apa hal.Buat apa nak buat amalan dengan tuhan,kalau dalam satu bab yang lain engko merampas amanah rakyat,tak berdosa ke namanya??Mana hukum mamak Zamry pakai boleh rampas amanah rakyat,Berdosa dan Haram.Tiba2 nak tunjuk baik..pi lah mangkuk.

      Padam
    2. uwan Izat baham duit RM250 juta pun reti gi Umrah Mekah mintak petunjuk....pah tu tunjuk baik kononnya,,,poooooooorahhh.

      Padam
  3. wuit... Masak lemak ikan puyu. Pada mamak baik melayu huhuhu

    BalasPadam
  4. betul2 pegi laa mampus(mangkuk)..amanah rakyat tu lagi pentinggg..bukan 1 2 org nye amanah tu tp majoriti rakyat peraknye amanah tuuuu...

    BalasPadam
  5. munafik......

    BalasPadam
  6. yerlah zambry masuk masjid pun kena kutuk dan perli . Anwar yang pegi Pesta Ponggal sambil dahi dicalit dan dilayur dengan api tu disokong bukan main lagi .... emmm dasar boneka yahudi Amerika .

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini lagi satu kebodohan..lu ada baca ke blogger PAS mamat oi,lu asyik baca cerita lucah dalam blogger Umnoporn mana nak tahu bloger PAS buat apa dengan tingkahlaku Anwar.

      Padam
  7. setakat amek gambar duk tidor kat masjid,baik dok payoh laa...mu nok tinjuk mu alim,mu lebai dok payah laa zambri weii...kalu jadi ketua negeri ikut pintu belakang,rampas hak rakyat,langgar amanah,.tu bukan sifat ore islam sebenar lagu tu..gambar mu duk tido di masjid,jadi banner & poster besar pulok tepi jalan,aku tengok serupo nga tokong budha tido di TUMPAT,Kelate..pah mano toto lapik tido mu dalam banner tu?nak tarek undi nga letak gambar gitu,dok payoh laaa...yang penting,PAS akan amek balik negeri Perak pahni..aku ore Kelate,tapi menetap di Perak..jadi aku sokong Parti Islam di Perak..Hidup Islam..TAKBIRRR!!!!!!

    BalasPadam
  8. PAS mmg parti bodoh. tau bercerita tp x tau mentadbir. hehe

    BalasPadam
  9. -apa pas parti bodoh? tau bercerita tak tau mentadbir ? tengok laporan audit negara sejak tahun 2008 negeri mana yang bagus tadbir...bn bagus tadbir ke? cuba tengok negeri mana yang paling banyak utang... lepastu bila PR perintah, PR pulok yang kena bayar utang tu..
    -kalau setakat dengo cakap najib ke mahatir ke lah badawi ke memang la pas ni tak pandai perintah bahkan parti miskin bahkan dia kata pas ni tak ada penyokong pun, tak ramai..tak macam UMNO ramai ahli kata mereka...dah tu kenapa takut sangat dengan pas yang tak pandai, miskin dan tak ada penyokong..
    - UMNO kalau bab menyamar ni memang no. 1..dulu kat kelantan ahmad maslan menyamar jadi penoreh getah keh keh

    BalasPadam
  10. Woit Juragan,

    Kau ni dah habis modal ker ??

    Tanda-tanda PAS dah nak melingkup !!!

    hahahahaaaa...

    BalasPadam
  11. Aik?ada lagi si Rakab ini..Ingatkan dah Mampousss!!Ngeh3

    BalasPadam