Khamis, 16 Februari 2012

Tengok nii..Melampau beb...

Gua rasa ini koje gilaaa beb...kalau dah mula kerja kul 6.00 pagi,masuk waktu solat pun kul 6.13 pagi.Namun inilah yang terjadi kepada jururawat dan pembantu perubatan disebuah klinik kerajaan disekitar RTC Gopeng apabila di arahkan oleh seorang pegawai "Mangkuk" berayun supada memulakan kerja di RTC Gopeng kul 6 pagi,kerana katanya itu adalah waktu "Kemuncak" pesakit datang untuk mendapatkan rawatan.Sedangkan lu orang mungkin tahun,kalau kul 6 tu..kebanyakan peniaga sedang memunggah barang seperti ikan,sayur dan sebagainya untuk dijual.

Inilah manusia kalau dah kaki bodek..mentang-mentang Pak Najib nak datang di RTC pada 18 Februari ini,semua orang dia bikin susah.Kata kawan gua,nasib baik dia suruh datang kul 6 pg..kalau disuruhnya datang kul 4 pg,dah pasti ramailah pesakit di kalangan Pocong,Toyol dan Hantu Kopek nak join sekali,sebab nak cek BP dan kencing manis..kuah3

JuRaGan : Kalau nak bodek tu agak-agak la brderrrr....


7 ulasan:

  1. keje2 baaruuaaa

    BalasPadam
  2. Gambaq Nik Aziz mintak nyawa ke tuu ??

    isshk, dahsyatnyaaaaaaa....!!

    BalasPadam
  3. gambaq muka hang la, rakap oiiii!!!!!dok minta ampun kat Nik Aziz, pasai hang dok mengata kat dia

    BalasPadam
  4. wei Rakab, apasal lu benci sgt sama TGNA, lu melayu bodo lu tau ka, bodo nk mampus, alamak wa x tau mau ckp apa la sama lu, DSAI pn lu benci, lu mau duit ka apa ka itu lu pny pasal la wa x mau campur, biasa la sapa xmau duit, tapi satu lu mau ingat, ISLAM pny hal lu jgn main2, lu jgn maki, hina, bikin lawak apa smua, satu hari x payah tgu lu mati la kwn, lu mesti kena kaw2 pny, itu jam lu pny duit, harta, nama, kaum,geng2 smua x leh tlg u taw ka sohai!!!! Lu tgu la itu hari mesti smpi!!!!!!

    BalasPadam
  5. ada lagi si rakab nii,ingat dah mampoussss..kah3

    BalasPadam
  6. rakab.apa yg TGNA telah buat pada kamu?rakab memang bangsat punya manusia.

    BalasPadam
  7. nik najis. hahaha. apa mau takut? dia tu ahlul politik bukan ulama pun. korang ni hr2 cium selipar dia ke da taksub sgt ni?

    BalasPadam