Isnin, 5 Mac 2012

Inilah Keputusan Terkini Daripada Phahrolrazi dan Dr. Ismail..

Dua pemimpin tertinggi PAS Kedah yang belum lagi  menerima pelantikan semula sebagai exco, Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Dr Ismail Salleh akan mengumumkan pendirian mereka berhubung keputusan PAS Pusat yang mahu mereka kembali menyandang jawatan berkenaan.

"Saya akan adakan sidang media untuk menyatakan pendirian saya berhubung keputusan PAS Pusat (di sini),. Dr Ismail akan ada sekali," katanya ketika dihubungi mStar Online.

Bagaimanapun, Phahrolrazi yang juga Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Kedah enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

JuRaGan : Elakkan penggunaan media Umno Haprak..jangan bagi peluru kepada puak ini!!


11 ulasan:

  1. Kalau hantaq peluru kat musuh, Pusat kena lempaq bom aja kat 2 ekor ni.

    Tu ja jawapannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku sokong, kalu dh nmpk tanda2 dajjal, cepat2 bunuh jew...

      Padam
  2. PAS pusat ada berani ke buang jer dua ekor bakulsampahrazi ni,,,BUANG JER MANUSIA GILE KUASA NIE

    BalasPadam
  3. MenaraGading115 Mac 2012 3:59 PTG

    Jangan cepat melatah,setiap permasalahan pasti ada jalan penyelesaian,sikap sabar adalah yang perkara yang terbaik diajar oleh Rasullullah apabila berlakunya kekalutan seperti ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita dengar dulu penjelasan daripada mereka berdua!

      Padam
  4. Harap 2 ekor ni faham.
    Kalau kata dah tak sebulu dgn MB Azizan, baik jangan pegang exco tu. Bagi kat orang yang boleh bekerjasama dgn MB Azizan.

    Hampa 2 ekor ni kalau dah rela tak mahu jadi exco, baik senyap saja. Jangan buat bising sana sini. Jangan buat onar pada kerajaan dan parti. Jangan susahkan lagi MB dan parati. Tumpukan kekuatan utk parti. Jangan jadi batu api pulak.

    Pusat sepatutnya bagi amaran awal supaya semua pihak tidak mengeluarkan kenyataan pada media2 musuh politik mengenai hal ini.Serahkan pada pusat utk sebarang kenyataan. Siapa yang engkar, bagi amaran. Kalau masih engkar, SEPAK kelua saja.

    BalasPadam
  5. Aku rasa dua-dua pihak ada slah,dalam islam mudah..akui kesalahan dan berdamai,sebab kedua-dua pihak adalah mereka yang arif tentang agama InsyaAllah ditunjukkan Allah jalan yang mudah..Takbirr..

    BalasPadam
  6. Sebagai sebuah gerakan Islam bermaruah, PAS membenarkan ahlinya berbeza pendapat, masing-masing berhak mempunyai pendapat sendiri dan mempertahankan pendapat tersebut, "asalkan perbezaan pendapat tersebut tidak membawa kepada saling tunggeng menunggeng ju**r".
    Namun keputusan parti (jemaah) adalah penyelesaian, mentaati keputusan parti adalah kewajipan, sama ada keputusan tersebut menepati selera atau pun tidak. Jika gagal mentaati keputusan jemaah, hanya dua tindakan menanti, "sama ada dikeluarkan oleh parti atau keluar daripada parti secara sukarela.
    Dasar asas ini mesti difahami oleh setiap ahli PAS yang bukan si munafiq, dimana dasar ini telah ditetapkan bukan sahaja kepada ahli PAS bawahan, bahkan ahli PAS peringkat atasan. Apa sahaja jawatan yang dimiliki oleh kepimpinan parti adalah milik mutlak ahli PAS, dan ahli PAS berhak menarik baliknya pada bila-bila masa.
    Jawatan MB bukan milik Azizan, bahkan milik ahli PAS, bila-bila masa sahaja ahli PAS melalui AJK PAS Pusat boleh menariknya bila-bila masa. Begitu juga dengan jawatan YB atau exco yang dimiliki oleh YB Pharolrazi.
    Mungkin kaedah inilah yang tidak diajar kepada beberapa orang pimpinan pusat, seperti Nasaruddin Mat Isa dan Hasan Ali. Dimana mereka tersalah sangka bahawa jawatan yang dimiliki sebelum ini merupakan jawatan warisan yang dipusakai oleh datuk dan nenek mereka.
    Kalau MB Azizan dan YB Phahrolrazi ingin meneruskan salah tafsiran ini, mereka boleh melakukannya. Mereka boleh mengikuti jejak nama-nama masyhur seperti Asri, Mat Nasir, Hasan Adli, Nakhaie dan Hasan Ali.
    Aku sedikit pun tidak hairan, kerana ahli yang bukan munafiq lebih rela maruahnya jatuh daripada partinya rebah, bahkan mereka lebih rela jatuh kedalam lubang jamban taik demi mempertahankan ISLAM dan perjuangannya.
    kah kah kah,

    BalasPadam
  7. salam..

    sudah-sudah laaa.

    kan cantik saling bermaaf-maafan.
    cuba bawa bersabar sikit

    Ustaz Azizan dan seluruh kepimpinan PAS KEDAH, bawala sembahyang sunat taubat, sunat istikharah dan sunat hajat....Biar TOK GURU SALLEH atau Ustaz Harun Din atau Tok Guru Nik Aziz JADI IMAM. Kat Kedah kan banyak tok-tok guru pondok.
    Rujuk la kat depa.

    PAS kata faham mengenai Siasah Islamiyah. Cuba lah bawa banyak-banyak bersabar.Kenang balik dosa-dosa kita pada ALLAH...

    minta pertolongan ALLAH... Susahla macam ni.

    Bertolak ansur la sikit.
    ISLAM agama yang menganjurkan perdamaian.
    malu sikit pada ALLAH. ALLAH uji dengan jawatan, pangkat, harta dan kedudukan dah mula gelabah.

    Ini puncanya Iblis dan hawa nafsu yang amarah.

    Susah rupanya jadi orang-orang besar ni.

    Ego terlampau tinggi.
    YA ALLAH engkau tolonglah kami (PAS) keluar dari masalah ini, sebagaimana engkau membantu Nabi Musa a.s dan kaumnya keluar dari kesesatan ladang teh. Permudahkanlah urusan kami di dunia dan di akhirat.

    AMIIIIN.... YA ROBBULA'ALAMIN

    BalasPadam
  8. kenapa depa maukan jk pemantau..awat teruk sgtka ust azizan perintah..depa 2 ekor sedangkan 8 lg ok..kenapa ni..cecite...8 org tima tkde komplen tp 2 ekor ni nak pe..jgn fikir akan selesaila

    BalasPadam
  9. Tumpukan PRU-13...
    Hampa faham tak???????

    Betoi2 tak karuan la hampa ni..
    Dah dekat PRU pun ada lagi yang nak gaduh...

    Jangan bagi aku sampai naik angin.....

    BalasPadam