Rabu, 14 Mac 2012

Panass...Pemimpin Umno Kata "Ini Adalah Risalah PR"

Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar (KWPKB), Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin menunjukkan risalah pembangkang yang menyokong penuh usaha KWPKB, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) dan Yayasan Wilayah Persekutuan dalam menjayakan Skim Pembiayaan Khas Penjualan Projek Perumahan Rakyat Majlis Tindakan Ekonomi Negara (PPR MTEN) dan Perumahan Awam yang diusahakan oleh kerajaan selama ini yang dipertikaikan oleh pihak pembangkang di Lobi Parlimen, pada Rabu. -fotoBERNAMA

JuRaGan : Biar betul braderr...lu jangan tangkap muat,kalau ada pihak "Bangsat" yang buat risalah ini.Nurul Izah kena laporkan saja pada polis,atau kasi saman.Apa hal pulak PR terpaksa nak buat risalah semata-mata nak sokong kerja "Bodoh" yang mengayakan puak-puak Hampeh Umno/BN ini.



2 ulasan:

  1. setahu aku la yg selalu buat koje2 jahat UMNO dulu,ayat MENYOKONG PENUH tu orang umno yang selalu guna.sah ni koje umno..

    BalasPadam
    Balasan
    1. UMNO ingat PR ni bodoh cam deme agaknya??? Nurul Izzah jauh lebih baguih dari orang yang pegang risalah tu.. Parti reput mmg suka buat fitnah.

      Padam