Selasa, 24 April 2012

Hidangan Bangsatt..Oleh YB Umno Dengan Tarian Bogel..

Kalau di majlis-majlis yang lalu, wanita Umno diimport disekitar Gopeng ini, lalu dijamu oleh Hamidah Osman dengan nasi berlauk, tapi kali ini di majlis yang dihadiri oleh sebilangan kaum China, arak telah dihidangkan untuk mereka!

Bukan sekadar arak dijamu dalam majlis tersebut, malah ada beberapa anak khinzir panggang menjadi menu utama pada malam tersebut. Menurut kenkawan, ada 4 ke 5 khinzir panggang. Saya hanya sempat merakamkan gambar 2 daripada khinzir panggang tersebut.

Pelancaran Bersih 3.0 peringkat Parlimen Gopeng yang diadakan di hadapan Padang Desa Pakatan,Station 18 Ipoh , malam tadi berjalan lancar dengan kehadiran orang ramai dari pelbagai kaum.

Turut hadir dalam majlis pelancaran tersebut selain DS Nizar dan YB Dr Lee Boon Chye ialah pengerusi BERSIH 3.0 , A.Samad Ismail dan isterinya.

Hadirin bukan sahaja diberikan penjelasan mengapa perlunya rakyat berdemo 'duduk dan bantah' di Dataran Merdeka pada 28 April nanti, A.Samad Said telah menggembiran mereka dengan mempersembahkan sepotong puisi yang dideklamasikan dengan penuh syahdu pada malam itu.

Berbeza sungguh dengan apa yang ada dalam majlis tajaan Hamidah Osman yang hanya dipisahkan oleh sebatang jalan diseberang sana. Budaya hedoism turut disemarakan dengan persembahan konsert hiburan melalui penampilan beberapa penari wanita lucah separuh bogel yang terkinja-kinja dengan iringan muzik yang menggegarkan.



Hamidah dengan adiknya si Zurah kah itu?
Oops Bukan Hamidah...Hamidah sedang
baca Yassin la....
Korang jangan tengok natang tu, cer tengok sound
sistem kat belakang tu ...power ke tak power!



Wow! siap dengan sewa generator 100KVA!

Bayangkanlah konsert tersebut dengan peralatan Sound Systemnya yang cukup canggih yang layak diadakan di sebuah stadium , tetapi diadakan bersebelahan dengan majlis pelancaran Bersih 3.00 dengan hanya dipisahakan oleh sebatang jalan raya!

Bukan setakad mengadakan konsert lucah yang hingar bangar itu sahaja, malah pihak desperado tersebut turut mengadakan tarian singa dan melancarkan 'bunga api' yang berdentum dentam, menyebabkan sedikit gangguan di pihak PR.



Lihatlah, para hadirin tidak peduli dengan
gangguan tersebut.Sabar sungguh mereka ini

Campur tangan pihak polis malam tadi, tidak banyak membantu. Walaupun pihak mereka akur menurunkan kadar volume sound system mereka, lama kelamaan ianya kembali kepada asal semula.Hancus!

Sungguh ia adalah satu provokasi yang keterlaluan oleh pihak desperado tersebut. Polis hanya menjadi penonton sahaja tidak bertegas dengan tindakan mereka.

"Kami hanya sebagai orang tengah sahaja", jelas seorang SB kepada saya tanpa penjelasan lanjut.

Menurut beberapa hadirin, khemah mula dipasang oleh lewat jam 6.00 petang. Mereka kata lori MBI di situ. Apakah MBI turut bersekongkol dengan kerja-kerja mungkar tersebut?

Konsert tersebut telah ditaja sepenuhnya oleh Adun Sungai Rapat, Hamidah Osman.Ini merupakan kali ke-7 dimana majlis Pakatan Rakyat cuba diganggu dengan cara yang seumpamanya.


Di Sungai Rokam, 19 April lepas, Hamidah mengadakan bacaan Yasin berhampiran tempat ceramah kami yang diwarwarkan.Mujurlah kami mempunyai pelan B dan berjaya menggagalkan rancangan jahat Hamidah tersebut.Hamidah terasa dirinya terkanjai dan malu dengan kegagalannya itu.

Maka demi untuk menebus kemaluan tersebut, kali ini entah berapa peruntukan yang habis belanjakan semata-mata mahu membalas dendam untuk menebus kemaluannya tersebut.


Kehadiran dari pelbagai kaum
sangat memberangsangkan

Pada mulanya ramai yang tertunggu-tunggu kehadiran Hamidah untuk melihat beliau merasmikan majlis tersebut. Namun beliau tidak hadir hingga ke sudah.

Walaupun tanpa kelibat sosok Hamidah pada malam itu, orang ramai sangat menyedari bahawa itu semua adalah kerja jahat dari Ketua Wanita Umno Perak, Adun Sungai Rapat. Siapa lagi kalau bukan Hamidah Osman.


Antara hadirin malam tadi, tetap khusuk
mendengar ceramah pemimpin PR

Hamidah tidak perlulah cuba untuk menafikan perkara tersebut. Ia adalah rentetan dari beberapa beberapa kejadian yang pernah dia lakukan.

Ibarat berak ditengah jalan, bermati-matian Hamidah akan menafikan berak itu dia yang punya!

Sumber : Alhusseyn blogspot

7 ulasan:

  1. Inilah 'standard' pemimpin BETINA UMNO yang ada!!

    BalasPadam
  2. Yang aku tahu Hamidah Babi ini,ketua penerangan wanita Lembu Umno Malaysia.Macam ini punya pompuan Babi dan berhati Iblis pun ada dalam Umno??

    BalasPadam
  3. INilah jalan terakhir puak-puak munafik untuk menghalang tertegaknya kebenaran di atas muka bumi Allah ini!!

    BalasPadam
  4. Jahat sungguh Hamidah ini lebeh jahat daripada Yahudi. setiap kerja jahat beliau akan menerima pembalasan daripada Allah. Orang macam ini tak ingat nak mampus

    BalasPadam
  5. Kepada batu pelangi, rocksol, tanpa nama, ayam hutan..kamu pikir2 la hal ni..PAS + DAP + PKR = kalau menang nak tegak ISlam, melayu pun payah..dah ada bukti..langkah mayat karpal dulu..PKR pulak pemimpinnya sokong LGBT..kamu tak sedor ke..ustaz nasrudin tu bagitau ulamak cakap jgn rapat pun dengan orang2 macam ni..mereka ni nak ubah dasar..mungkin kamu sedor bila anak cucu kamu berlesbian berhomo dan ianya sah diterima oleh rakyat. Tapi UMNO + MCA + MIC = dak terbukti 40 tahun lebih dah..pikir2 le demi anak cucu kamu. Dah terang lagi nak bagitau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab 40 tahun lebih tu la MCA+MIC tak paham langsung pasal Islam disebabkan UMNO pun tak paham Islam..demi anak cucu kamilah BN patut ditukar...ADA PAHAM...

      Padam
  6. ni lagi 1 barua takdek otak 11.12, org sokong bershi 3 bukun sokong ambiga la bodoh woi aku ingat ia geng 1kapal gn katak perkosa agak nya, pui pui pui.

    BalasPadam