Selasa, 24 April 2012

Kenyataan Beranii..Membongkar Siapa Pengkianat Sebenar..


Lu orang sendiri boleh ingat braderr..apa yang berlaku di Trengganu pada 2004 di mana SPR kata hampir 90% lebih rakyat Ganu keluar mengundi pada PRU 2004,satu kenyataan yang melawak dan menggilakan sesiapa yang mendengarnya..tak pernah lagi negera di atas muka bumi ini peratus keluar mengundi mencecah 90% lebih..kecuali Negara Malaysia iaitu sebuah negara tersangat adilnya dan tersangatlah telusnya!!kuah3

Maka modus operandi ini jugalah yang akan digunakan oleh SPR bersama JPN dan UmnoLem untuk merampas kembali Selangor kerana menjangkakan rakyat kini masih bodoh berbanding dengan ahli Umno yang pandai umpana si keldai..InsyaAllah pisang tak akan berbuah dua kali,Kejahatan dan kesyaitanan Umno masa lalu akan menjadi pengajaran untuk rakyat mengajar mereka sehingga tersungkur lalu terjajarrrrrrr..Hancus Umno!!

5 ulasan:

  1. MEMANG DAJJAL BETUL PARA PEMIMPN UMNO-APCO-BN ! TAK CUKUP KHIANAT PADA NEGARA MALAYIA TUDUH PKR DENGAN BERBAGAI MACAM FITNAH TAPI SENDIRI LAGI TERUK DARI ZIONIS ! JAWABLAH SESIAPA YANG UNDI & LANTIK PEMIMPN MACAM INI,DI DUNIA & AKHIRAT !

    BalasPadam
  2. zionis merampas tanah rakyat palestin menerima tentangan yg hebat.....tapi dimalaysia? ada sebarang tentangan? mana puak2 ketuanan meLAYU? mana geng nasionalis? mana mamat2 yg dok mempertahankan agama, bangsa, raja & negara? ini belum perang lagi.

    BalasPadam
  3. Gua takda komen..Cuma gua nak kata "Umno Puak Celaka" dulu,kini dan sampai kiamat!

    BalasPadam
  4. abih tu yg selama ni org kata tranung kalah sbb pak lebai kat sana bodo sombong apa cerita pulak??

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha..ha..ha..kenyataan yang menggelikan pungkok aku!

      Padam