Sabtu, 7 April 2012

Mengapa Pak Imam Ini Sebak Melihat Dato' Najib..

Sedih dan sebak seorang pak imam Umno di Johor yang hadir dengan motosikal buruk untuk menyambut kehadiran PM yang dikasihi semasa lawatan beliau ke Johor hari ini.Bertambah sebak dan sedih apabila Tok Imam ini melihat sendiri Pak Jib makan di warung biasa dengan hanya nasi lemak bungkus dan secawan teh..uweekkkk nak termuntak wa beb...macam ni punya lakonan pun melayu bangang Umno masih boleh kena tipu.

Woi mangkuk hayun..Pak Jib tak makan nasi lemak bungkus la bangangggg..nak undi lu orang mamat ni padai belakun,sebenarnya sarapan paginya lu orang tak pernah makan beb..lu orang tengok kat sini (Klik)..bezakan dengan kehidupan pimpinan PAS macam nik aziz yang nasi bungkus sudah menjadi kelaziman dalam kehidupannya...bukan kalau jumpa rakyat baru nak belakun..itu Munafik namanya...Hancusss Umnooo...

17 ulasan:

  1. kelaziman bro bukan kezaliman..lain maknanye tu..

    BalasPadam
  2. Time Kasih Bro..

    BalasPadam
  3. kena tipu sampai matiiiiiiiiiii..

    BalasPadam
  4. salam bro,
    najib makan nasi bungkus dgn kopi o lu kata menunjuk dan berlakon......lu tuhan ke bro tau niatnya bro?????, tapi nik ajis makan nasi bungkus lu kata tak menunjuk ?????? .... lu org jugak nik ajis pemimpin zuhud ....so kalo aku kata dia menunjuk kezuhudannya camne??? apa hukumnya bro???? serta mendabik dada aku lebih islam dr engkau.... riak namanya bro....

    BalasPadam
    Balasan
    1. menunjuk maksudnya ialah apabila kita lakukan sesuatu itu sesekali depan orang,tapi sebenarnya ia bukan amalan dalam hidup kita,itu nama nya hipokrit atau lembut sikit Munafik.Orang munafik tak boleh buat pemimpin.

      Padam
    2. Kenduri anak tunang 400,000.00, hari jadi 50,000.00 tidur hotel 60,000.00 semalan itu lah zuhud bro nilah geng kena tipu, minyak naik tak pa, letrik naik tak pa, tol naik tak apa, semua beres yang penting ampu hidupppppppppppppppppppppppppppppppppp melayu v.

      Padam
  5. Baguslah...makan nasi lemak dan minum teh o....ada yang menangis kerana kezuhudan pemimpin mereka. Orang umno bila di padang mahsyar bolehlah minta syafaat dari najib.

    BalasPadam
  6. hampeh..k/tgn kerajaan diwajibkan hadir majlis ni pg td kat BP, kedatangan siap kena amikkkk!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pun kena pegi jugak dalam program hampeh ini,tapi aku dapat lihat peratus yang marah dah tak setuju kerana dipaksa dtg ke sini adalah suara-suara yang akan protes dalam PRU13 nanti!Siap lah engko Najib!

      Padam
    2. Betul tu..bukan semua org boleh diperbodohkan dgn lakonan mkn nasi lemak....ini zaman IT org tau siapa kamu najib ....pru13 kita tumbangkan umno BN....

      Padam
  7. 47 tahun aku hidup, perkara paling aku benci ialah bentang sejadah kutip derma untuk pemimpin PAS buat sekolah tahfiz katanya. Tapi metekadarah duit tu, buat rumah besar, beli kereta besar dan kawin banyakle pasal hari-hari dalam haramkah ada iklan jual ubat kuat dan power untuk mendiskriminasi kaum hawa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro mdmdmd..klu lu ada bukti yg pemimpin PAS metekedarah duit kutip derma lu report je kat sprm biar diorang siasat..bukan main hebtam kromo je....nampak sangat lu dengan lu punya pemimpin sama je tahap IQ..ketegori tak berapa cerdik..apa masalah dengan kutip derma???? kan lebih baik dari rompak duit rakyat untuk poket sendiri, kroni n anak bini!!! bengap la lu walaupun umur dah 47 thn tapi tak sedar hari2 kena tipu sama pemimpin bee end!!!

      Padam
    2. hitam metalik kahkahkah8 April 2012 7:46 PG

      yg kutip derma merata atas alasan buat sekolah tahfiz dsb itu azhar mansor... dah lama dah kes ni... kenapa tak kena tangkap? sebab mereka kroni umno laaa... janji masyukkkkkkkkk...

      serupa dgn kes ayah pin... apasal lama tak tertangkap? sebab kroni umno lerr... janji masyukkkkkkk....

      umno memasng sial...

      Padam
    3. inilah tahap pemikiran UmnoLem yang ada,fitnah dan last sekali mesti seks,sebab kepala mereka telah disuntik oleh pemimpin Umno yang Haram Jadah dengan benda jijik dan lucah.Cakap tarak Fakta ,akan jadi Auta.

      Padam
    4. Teruskan lah fitnah bodoh kamu wahai pencacai umno.....

      Padam
  8. Menangis pasal mengharapkan dapat pergi haji free pakai duit orang ramai

    BalasPadam
  9. Orang kalau da tersepit biasa nya mcam tu , kena pandai belakun , tambah pulak depan puak puak Belukang Nasional

    BalasPadam