Isnin, 30 April 2012

Pemimpin Umno Haprak Sangat "Benci" Dengan Gambar Ini..

Inilah yang dinamakan setiakawan,tanpa mengira bangsa..sesungguhnya Demontrasi Bersih telah melihatkan kesan ikatan persahabatan tanpa mengira sempadan bangsa dan agama.Maka situasi ini jugalah yang sangat di geruni oleh puak-puak Melayu Bangsat dalam Umno yang menjadi tersangatlah meroyan apabila PR telah dapat meruntuhkan benteng Perkauman yang dibena oleh Umno Bangsat puluhan tahun lamanya.

7 ulasan:

  1. Cina dan India dah lama jadi billionaire di negara ni, kau baru nak cerita pasal beri minum air seteguk ??

    Kalaulah begitu dahsyatnya perkauman kat Malaysia selama ini, tentu gerombolan babi-babi kuning tu tak wujud dan tak berpeluang nak menyondol-nyondol di dataran merdeka !!

    Ada faham ???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada lagi rakab haram jadah ini..aku ingat dah mampousss kena belasah peserta Bersih!!kah3

      Padam
    2. kau ni memang puak pukimaklah....yang kaya puak2belaan UMNOlah ngok...

      Padam
  2. rakab, cina mana yang jadi billionaire? Vincent tan? Goh chok tong? Patrick lim? atau v.k Linggam? Jiran aku cina masih lagi jadi pekebun sayur.

    BalasPadam
  3. Ini bukan babi kuning rakab,tapi inilah manusia yang akan menjadikan Ahli dan penyokong Umno umpama BABI selepas kekalahan BN pada PRU 13 nanti.

    BalasPadam
  4. rakab ...wakil golongan bodoh yg masih duduk dlm umno seperti yg dinyatakan oleh Dr Mahathir...memang tepat apa yg Dr mahathir cakap....

    BalasPadam
  5. boleh buat gambar poster pilihanraya ni.

    BalasPadam