Jumaat, 6 April 2012

Pencacai Umno.."PERKOSA" Tunjuk Samseng Di Kedah..


Majlis perasmian pusat komuniti PKR di Jalan Putra di sini, yang disempurnakan oleh Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim, dicemari insiden provokasi dan perang mulut membabitkan lebih 100 ahli Perkasa.




Ahli-ahli Perkasa yang berarak dari Masjid Zahir tiba di hadapan Plaza Sentosa, bersebelahan dengan pusat itu pada 5.30 petang walaupun Ketua Pembangkang belum kelihatan ketika itu.


Kekecohan tercetus apabila berlaku adegan tolak-menolak antara dua pihak dan kedengaran kata-kata 'Anwar Yahudi', yang disambut dengan laungan reformasi oleh lebih 200 penyokong PKR.

Penyokong-penyokong Perkasa beredar kira-kira 15 minit kemudian sebelum ketibaan anggota FRU.



Anwar pula tiba sekitar 6 petang selepas keadaan reda.

Ini kejadian pertama membabitkan Anwar dengan kumpulan Perkasa di negeri jelapang padi itu tahun ini.

6 ulasan:

  1. Tanda-tanda akan berakhirnya riwayat sebuah regim yang jahat dan tidak berhati perut.

    BalasPadam
  2. Salam semua...
    takat tahan 15 minit je???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cukuplah bro..., nama pun nak mengacau...klu kacau gula/susu dlm cawan pun tak lama kan..?? makin dikacau, makin sebati dan bersatu...

      Padam
  3. Memang sah la budak-budak Pekasut ni.... Otak Pakai Stoken

    BalasPadam
  4. cuba bayangkan andai sarkas tiada BADUT,takde lah seri nya.kalau ceramah PR takde gangguan puak2 umno @gang...aku rasa akupun tak berminat nak pegi...hilang waras dah gang2 umno ni,hehehe..itu tanda umno akan LENYAP,tunggu n lihat.

    BalasPadam
  5. Puak-puak Grombolan UMNGOK semakin tertekan...menyedari riwayat semakin hampir, maka mereka melakukan perkara-perkara bodoh....kahkahkah

    BalasPadam