Jumaat, 13 April 2012

Wanita Umno Jadi "Meroyan" Tengok Keberanian Minah Nii..

 
Seorang muslimat Kak Zaleha Mohd Said menceritakan bahawa Kumuta menyatakan...muslimat jangan emosional..sabar itu separuh daripada iman...akak duduk dalam dewan itu pun kagum dengan bekas calon PAS ini..memang best..masa minum dia ada cakap dengan akak "kita sekarang kena berjihad, muslimat kena wajib berjihad lawan UMNO macam org lain pergi berjihad di Palestine"..

6 ulasan:

  1. Subhanallah...Inilah kehebatan Islam,sesungguhnya Allah yang Maha Berkuasa membolak balikkan hati manusia.Inilah Kuasa Yang Maha Agong yang cuba dilawan oleh Umno Laknatullah.

    BalasPadam
  2. NI KALAU LEMBU2 TENGOK KOMPOM MINUM RACUN BUNUH DIRI ATAU TERJUN BUNUH DIRI DARI KONDO2 TU KAN.

    ''YA ALLAH SELAMATKAN KAMI DARI PEMERINTAH YANG ZALIM''===AMIN.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. WITHOUT FEAR OR FAVOUR ,KEHEBATAN ISLAM ;)ALLAHU AKHBAR !

    BalasPadam
  5. Begitulahy hebatnya apabila orang bukan Islam berkawan rapat dengan jemaah Islam.UMNO 54 tahun MERDEKA bukan saja membuat bukan Islam jauh dari Islam bahkan menghina Islam seperti Sooi Lek laknatullah.

    BalasPadam
  6. Inilah bukti hebatnya perjuangan memertabatkan Islam yang disarankan oleh Rasullullah,Kalaulah kita memperjuangankan Bangsa Melayu,aku pasti Wanita India ini tidak akan berada dalam majlis ini dan tidak nampak akan keindahan dan kehebatan islam iru.

    Maka sebab itulah Rasulullah melarang kita memperjuangkan bangsa yang jelas merugikan islam itu sendiri seperti yang dilakukan oleh UmnoLem.

    Kembalilah kepada suruhan Rasulullah,bersamalah kita perjuangan Islam agar kita dapat bersama Rasullullah diakhirat kelak.

    BalasPadam