Isnin, 7 Mei 2012

Bangsatt..Bagaimana Umno Boleh Terima Manusia Laknatullah Ini..

Subhanallah..siapa mamat nii..??Inilah Raja Gay iaitu Elton John yang telah pun berkhawin dengan kekasihnya seorang lelaki Gay..Raja Gay ini telah dibenarkan oleh Pemimpin Umno serta tanpa bantahan sedikit pun daripada para Mufti Malaysia yang sangat warak dan hebat dengan ilmu agama mereka untuk beliau mengadakan konsertnya di Genting Highland dengan Megahnya..

Apa-apa pun lu orang sendiri boleh pikir..Allah bagi kita akai dan ilmu untuk kita dapat menilai yang mana Warak dan yang mana Wakerak..Yang mana Ulamak dan yang mana Ular Dalam Semak..(Yg sesekali keluar apabila ada habuan..)

5,000 peminat terhibur di konsert Sir Elton John!

Posted by TUPAI

Seramai 5,000 peminat yang membanjiri Arena Of Stars di Genting Highlands malam Selasa lalu bersorak dan menyanyi bersama bintang pujaan mereka, Sir Elton John yang pertama kali mengadakan persembahan di Malaysia.

Konsert Elton John & Band Greatest Hits Tour In Malaysia dimulakan dengan persembahan oleh 2Cellos yang dianggotai oleh dua orang anak muda kelahiran Croatia, Luka Sulic dan Stjepan Hauser.

Penyanyi berusia 64 tahun ini telah menyanyikan 26 buah lagu sepanjang konsert tersebut, antaranya adalah lagu-lagu klasik hits seperti "Saturday Night's Alright", "Candle In The Wind", "Don't Let The Sun Go Down On Me" serta "Can You Feel The Love Tonight" dan juga beberapa buah lagu yang dipetik daripada album terbarunya, "The Union".

Elton John & Band Greatest Hits Tour In Malaysia yang dibawakan oleh Tune Live menyaksikan Elton bergabung bersama ahli kugirannya yang telah lama bermain di sisinya iaitu Davey Johnstone, Nigel Olsson, Bob Birch, Kim Bullard dan John Mahon serta penyanyi latar Rose Stone, Lisa Stone, Tata Vega dan Jean Witherspoon.

Sebelum tiba di Malaysia, Elton telah mengadakan persembahan di Stadium Tertutup Singapura pada 20 November 2011 yang dilaporkan dihadiri oleh 10,000 peminatnya.

Mari kita saksikan galeri gambar sekitar konsert tersebut.








Anda mungkin juga meminati:

21 ulasan:

  1. Ambiga Haram...Raja Gay tak Haram..apa la punya mufti..??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setakat menyanyi itu belum kira raja lagi,..tapi kalau dah menjawat jawatan ketua Pakatan dan ketua pembangkang, itu baru dikatakan raja,..Raja GAY !!

      Raja engkau orang laaa..

      Padam
    2. Kalau dia gay pun, dia sontot bapa kau ke? Dia tak bawa ideologi, dia menghiburkan peminat dia. Bangang.

      Padam
    3. mcm ambiga la..kalau dia besengkokol dengan lesbian pun,kau peduli apa?adakah dia pernah main lesbian dengan emak kau "Peipu Rakyat"??kah3

      Padam
    4. Bodoh betul penyokong kurap pakatan bangsat ni !!
      Ambiga itu berusaha nak menerapkan budaya songsang dalam masyarakat Malaysia dan jelas perjuangannya bercanggah sama sekali dengan syariat Islam. Dia wajib ditentang !!

      Mungkin kau ni gay kafir...

      Padam
  2. GAY OK TAPI BERSIH YANG MAU BERSIH DAFTAR PENGUNDI HARAM,TUKAR KELENTONG KONON MEREKA MAHU BUAT KACAU & GULING KERAJAAN ! APA PUNYA MANGKUK MUFTI MALAYSIA !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Besar punya paria laa engkau ni..
      Kalau Mufti pun kau kutuk aku rasa lebih baik kau pindah ke Thailand jer,...kat situ banyak sami,..sesuai ler dengan kau !!

      Padam
    2. bUMI HAK ALLAH,BUKAN SAPA2 PUNYA ...PAKAI OTAK SIKIT

      Padam
    3. Tanpa Nama 8 Mei.

      Bumi memang hak Allah, tapi bakpo mu mengaku yg tanah mu duduk tu hok mu. Bodoh piang.

      Padam
  3. Betapa bodoh dan dungunya tok2 Ufti Malaysia dijadikan alat oleh kerajaan tajaan umngok. Puak2 Ufti ni mudah sangat nak jatuhkan hukum haram Bersih 3, malangnya banyak kemungkaran oleh kerajaan umngok dipekakbadakkan dan dibutatulikan. Satu ANCAMAN keatas kesuburan Islam di Malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak bangsat yang sanggup bekerjasama dengan syaitan lah
      yang mengancam kesuburan Islam di Malaysia ni..!!

      " Jangan kata dengan DAP, kalau syaitan pun nak bekerjasama dengan kita, ..kita terima ".

      Jangan sesekali lupa pada ungkapan keramat Nik Aziz tu..

      Padam
  4. mufti terompah..sesuai pakai utk ke jamban saja.

    BalasPadam
  5. Genting tu sapa yg punya bro,lu ada berani ka...

    BalasPadam
  6. ulamak umno tak nak keluar fatwa halal konsert tu??????

    BalasPadam
  7. Majlis FUCK-WA kata perbuatan SPR yg menipu dlm PRU tak salah dan tak HARAM tetapi orang yang menuntut supaya SPR telus dlm PRU adalah salah dan HARAM...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukti please, bukti. Jangan main tuduh SPR menipu. Bukti takda. Itu fitnah beb.

      Padam
    2. Puak pakatan ni memang bangsat !! Main ikut jer apa pemimpinnya kata walaupun sebahagian besarnya temberang. Contoh terkini KUIN akan naikkan yuran julai ini. MB Kedah dah umumkan !. Kononnya nak bagi pendidikan percuma.

      Poooraaaahh..!!!

      Padam
    3. Yang hairannya tu sungguh pun marah sangat pada elton john tapi tuanpunya blog promote gambar banyak macam dia sendiri peminat si gay tu palak.

      keliru laaaahhh..

      Padam
    4. Umno ni otaknya bingai,tuan blog kena bagi cukup bukti,supaya org Umno bingai tak menyondol macam babi apa tak jumpa bukti.

      Padam
    5. eh,eh Babi menyondol tu trademark untuk puak pakatan bangsat !!
      Buat-buat lupa pulak kau !!

      Padam