Ahad, 6 Mei 2012

Gambar Ini Jadikan Pemimpin Umno Tidur Menonggeng..!!

 Akhbar- akhbar China tempatan, Sin Chew Daily, Nanyang Siang Pau, China Press, Guang Ming Daily and Oriental Daily mencetak muka depan akhbar mereka dengan warna hitam sebagai protes terhadap layanan pihak berkuasa keatas kebebasan wartawan dan jurugambar dalam mengharungi tugas mereka terutamanya semasa berlaku demo. Mereka juga menggayakan pakaian berwarna hitam dan riben kuning bagi tujuan itu sebagai protes  keatas tangan-tangan jahat pemimpin umno yang berselindung disebalik Polis yang menjadi pencacai dalam protes Bersih tempoh hari.

Sesungguhnya mereka inilah yang banyak memainkan peranan dalam mempengaruhi minda dan undi bangsa cina dinegara ini..Dengan keberanian mereka memprotes KERA jaan UmnoPorn masakini,menjadikan Najib tidur menonggeng kerana media yang selama ini menjadi harapannya sudah berani bersuara dan memprotes kerja jahatnya dan diharapkan selepas ini,akhbar cina ini akan menyiarkan berita yang lebih telus tanpa dikawalselia oleh tangan-tangan jahat pemimpin BN..serta berani mendedahkan kejahatan dan salah guna kuasa pemimpin BN..barulah lepas ini pemimpin Umno lari berbogelll..kuah3

JuRaGan : Yang tinggal menjilat-jilat pungkok pemerintah ialah suratKhabar Porna dan Lucah Malaysia iaitu Utuinasing!!dan suratkhabar yang sewaktu dengannya..Yang hanya dibaca oleh Malayu lemah akai dan lemah syawat dari spisis Lembuuuuu...Hancusss Umnoo..Negara Selamattt...


2 ulasan:

  1. Kekejaman Polis - Generasi Muda Perlu Memberi Pengajaran Setimpal Kepada Pemimpin BN dan UMNO. ( Lihat sendiri BUKTI, perjuangan PUTERI dan PEMUDA UMNO tidak lagi berguna untuk generasi baru )
    1~BUKTI 1
    2~BUKTI 2
    3~BUKTI 3
    4~BUKTI 4 * (NEW)
    5~BUKTI 5 * (NEW)
    6~BUKTI 6 * (HOT)

    Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~http://www.youtube.com/watch?v=HcQD_NfslkA&feature=related



    Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

    BalasPadam
  2. Buat Persediaan.... PRU ke 13 - 3/6/2012 confirm

    BalasPadam