Selasa, 1 Mei 2012

Lu Orang Kenal ke "Minah" Dalam Gambar Nii..??

Gua pun dah tak berapa kenal beb..sebab lama jugak Minah ni hilangkan diri..gua ingat
 dah balik India jadi Gembala Lembu sepenuh masa..Gua dapat story JauhiCaula ini telah
melobi Puan Najibah untuk bertanding semula,sebab dia mengatakan bahawa 30 000
pengundi tetap sedang menantinya...lu orang tahu siapa...AbangEmbu dan KakEmbu...kuah3

9 ulasan:

  1. Masih ada lagi? Bila nak balik India ni?

    BalasPadam
  2. Minah ni tak jadi balik India sebab lembu-lembu di kampung masih sayangkan dia....

    BalasPadam
  3. Aku konfius,mengapa orang Umno masih lagi sayang dan menyokong Betina ini,walaupun dah berjuta-juta wang rakyat di sapunya??dan keluarganya hidup mewah di luar negara dengan aset yang banyak??Tapi orang kampung masih lagu menyokongnya..??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab otak orng Melayu Umno telah diLEMBUkan oleh pemimpin Umno.Sehingga Taik dengan Nasi pun dah tak mampu nak bezakan!

      Padam
    2. Selagi pakatan kurap diterajui oleh gay tua dan ulamak khinzir, selagi itulah Umno akan terus dijulang.

      Ada faham ??

      Padam
  4. Beruntungnya jadi Kak Jat,Datin Najibah boleh lupuskan hutang RM250 juta macm tu saja,tapi pinjaman PTPTN aku sampai dah bebini dan beranak takkan habis lagi.Aku pinjam buat belajar setengah mampuss..dia pinjam buat joli sakan dengan keluarganya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sabar,kita perlulah bekorban untuk pimpinan yang telah banyak berjasa kepada rakyat!

      Padam
  5. sabar klu dia balik india siapa naka jaga lembu dia laki dia sibuk keluar masuk mahkamah pasal lembu juga kah kah kah UMNO LEMBU

    BalasPadam
  6. Kak Ijat kata dia nak mulakan hidup baru. Dia nak jadi ushawan jaya. Nak ternak lembu besar-besaran. Nak jadi peladang jaya tahun 2012. Modal dah ada. Lembu ja yg belum sampai. Dia cadang nak bukak ladang ternak lembu di beberapa negara. Tapi sebelum lembu2 tu tiba, dia nak rasa la senang sikit. Beli rumah, beli kondo, pasaraya dan kereta mewah.

    Kau orang jangan lah jeles....

    Kak Ijat kata "bukan apa...kalau kak ijak kaya, orang melayu jugak yang maju"

    BalasPadam